“Google” integruoja dirbtinį intelektą (DI) į reklamą. Viena iš įdomiausių naujovių bus neuroninių tinklų generuojami drabužių atvaizdai, rodantys, kaip jie atrodys ant skirtingo kūno sudėjimo ir odos spalvos žmonių.
“Google” galės parinkti drabužius naudodama dirbtinį intelektą
Technologijų milžinė “Google” pristatė naujas kūrybinių išteklių valdymo priemones ir naujus reklamos metodus, kuriuose naudojamas generatyvinis dirbtinis intelektas, tinklaraščio įraše teigė “Google Advertising” generalinis direktorius Vidhya Srinivasan.
Net ir turint puikius vaizdus ir tekstą reklamose, vartotojams gali būti sunku priimti sprendimą pirkti drabužius internetu, nematant gaminio asmeniškai ar jo nepamatavus.
Tačiau “Google” rado išeitį – dirbtinis intelektas gali padėti įmonėms geriau perteikti pasiūlymus ir įkvėpti vartotojų pasitikėjimą iškart po skelbimo, naudojant 3D skelbimus.
Visų pirma prekių ženklai, reklamuojantys moteriškus ar vyriškus marškinėlius, dabar galės parodyti klientams, kaip gaminiai atrodo ant dešimčių skirtingų realių modelių, nedarydami papildomų nuotraukų. Kitų tipų drabužiai kol kas nepritaikyti, o “Google” nepasidalijo informacija, kada jie gali būti įtraukti.
Naujoji funkcija reiškia, kad “Google” paieškoje įvedę užklausą “topas su kilpelėmis”, naudotojai gali pamatyti skelbimą su paspaudžiama galerija. Joje rodoma, kaip prekė atrodo ant skirtingų odos atspalvių ir kūno tipų moterų. Ši technologija sukurta tam, kad vartotojai galėtų geriau įsivaizduoti, kaip marškinėliai atrodys ant į juos panašių žmonių.
Google pažymi, kad prekių ženklams nereikia dalytis išsamiais drabužių dydžiais, kad dirbtinis intelektas sukurtų naujus modelių atvaizdus. Dėl to reklamuotojams bus lengviau naudotis šia funkcija, tačiau tai taip pat reiškia, kad nebus galima pakeisti senamadiško matmenų tinklelio, kad būtų galima tiksliai sužinoti, ar šis trumpas marškinėlis tiks konkrečiam liemeniui.
Primename, kad “Google” į paiešką įtraukė dirbtinį intelektą. 2024 m. “Google I/O” parodoje bendrovė paskelbė apie svarbius populiariausios paieškos sistemos pakeitimus. Daugiau skaitykite mūsų straipsnyje.