Naujo išmaniojo telefono įsigijimas yra džiugus įvykis kiekvienam vartotojui. Daugelis žmonių netrukus po įtaiso įsigijimo išmeta dėžutę. O paaiškinimas paprastas: žmonėms reikia paties prietaiso, o ne kartoninės pakuotės. Tačiau patyrę naudotojai vis dėlto nerekomenduoja atsikratyti dėžutės. Dėl trijų priežasčių.
Gali tekti grąžinti išmanųjį telefoną į parduotuvę
Gali būti, kad pirkėjui teks grąžinti naujai įsigytą gaminį arba jį pakeisti. Šia galimybe galima pasinaudoti per dvi savaites nuo įsigijimo dienos.
Grąžinamas prietaisas turi tinkamai veikti. Be to, turi būti pakuotė.
Todėl neišmeskite išmaniojo telefono dėžutės iš karto po to, kai įsigijote įtaisą.
Gali tekti parduoti išmanųjį telefoną
Praėjus keleriems metams po įsigijimo, asmuo gali norėti parduoti naudotą išmanųjį telefoną.
Tokiu atveju dėžutė tikrai pravers. Daug lengviau parduoti mobilųjį telefoną originalioje kartoninėje dėžutėje nei įrenginį be jos.
Ant dėžutės pateikiama svarbi informacija
Gali būti, kad žmogus išmanųjį telefoną praras. Galbūt mobilusis telefonas bus pavogtas.
Tokiais atvejais į pagalbą ateis dėžutė su IMEI – unikaliu įtaiso numeriu. Naudojantis šia informacija galima užblokuoti pamestą arba pavogtą mobilųjį telefoną.