Kompanija “Lexus” pristatė 2024 m. modelio krosoverį RZ. Jo masinė gamyba jau pradėta, o naujojo modelio pardavimai jau prasidėjo. Pirkėjai gali rinktis iš dviejų modelių: gerai žinomo RZ 450e ir visiškai naujo RZ 300e.
Lexus RZ 300e varomas priekiniais ratais su vienu varikliu. Automobilyje sumontuota 72,8 kWh traukos baterija, kuri su 18 colių skersmens ratais užtikrins 428 km nuvažiuojamą atstumą.
Antroji versija, Lexus RZ 450e, yra varoma visais ratais. Joje sumontuoti du elektros varikliai: pirmasis 203 l darbinio tūrio priekiniais varomaisiais ratais, o antrasis 108 l darbinio tūrio galiniais varomaisiais ratais. Dėl to bendra elektros variklių galia yra 311 AG. Juos maitina 71,4 kWh traukos baterija, kuri užtikrina 20 proc. trumpesnį nuvažiuojamą atstumą nei RZ 300e. Didelį šio rodiklio skirtumą tarp automobilio versijų, palyginti su nedideliu naudojamų akumuliatorių talpos skirtumu, lemia didesnis visų varančiųjų ratų “Lexus RZ” galios suvartojimas.
Kalbant apie įkrovimo galimybes, įprastinis įkroviklis gali papildyti įkrovą nuo 0 % iki 100 % per 9,5 valandos. Naudojant greitojo įkrovimo technologiją 80 % įkrovos bus užtikrinta po 30-35 minučių. Atnaujinto krosoverio savininkai standartiškai gaus įkrovimo kabelį, skirtą 120 V ir 240 V elektros lizdams.
Europoje Lexus RZ 300e su 18 colių ratais kainuos nuo 60 000 eurų, o RZ 450e su tokio paties dydžio ratais nuo 71 000 eurų.