„LG Electronics“ pristatė naują prekės ženklo vizualinį identitetą. Bendrovė įsitikinusi, kad tai patiks klientams iš įvairių šalių ir skirtingų kartų atstovams, tarp jų ir jaunesnei kartai.
Naujas “LG” įvaizdis
LG išlaikys šūkį „Gyvenimo gėris“ ir šūkį „Inovacijos geresniam gyvenimui“. Skaitmeninėje erdvėje pristatomas įmonės logotipas patyrė didžiausius pokyčius – tapo animaciniu. Prekės ženklo simbolis, sudarytas iš lotyniškų raidžių „L“ ir „G“, atlieka aštuonis standartinius judesius, įskaitant sukimąsi, linktelėjimą ir mirksėjimą žiūrovui.
Be pagrindinės ramios raudonos spalvos „LG Red“, bendrovė visuose klientų kontaktiniuose taškuose taip pat naudos ryškesnę ir ryškesnę „LG Active Red“. Dar vienas atradimas bus šios spalvos gradiento perėjimai į baltą ir juodą – jie bus pritaikyti pagal reklamuojamus produktus ar paslaugas.
LG taip pat sukūrė naują šūkio „Life’s Good“ šriftą, kuris bus plačiai naudojamas gaminių pakuotėse. Bendrovė patikslino, kad į šį šriftą integruotos formos, „įkvėptos įvairių LG produktų“. Naująjį firminį identitetą per metus pradės naudoti įmonės biurai visame pasaulyje.