„LinkedIn“ – profesinis socialinis tinklas, vienijantis daugiau nei pusę milijardo naudotojų visame pasaulyje. O ypatingas jis tuo, kad leidžia ne tik reklamuotis pačiam, bet ir veiksmingai pasiekti profesionalus, verslo atstovus visame pasaulyje. Šis reklamos būdas leidžia susirasti tikslinių klientų, leidžia skatinti juos veikti, padeda būti labiau matomiems, džiaugtis didesniu pelnu.
Apie „LinkedIn“ reklamą: kas tai ir kaip veikia?
Kiekvienam verslui svarbu žinoti atsakymą į klausimą, ką reikia padaryti, norint naudotis efektyvia „LinkedIn“ reklama?
Pirmiausia, reikia tinkamai pasirinkti specialistus, kurie moka sukurti efektyvia „LinkedIn“ reklamą. Jau kelerius metus šioje srityje dirbanti „SEO Sprendimai“ komanda siūlo pasinaudoti vienu (arba keliais) iš šiuo metu veikiančių „LinkedIn“ reklamos formatų: teksto ir vaizdo skelbimai; rėmėjų turinio skelbimai; skelbimai el. paštu; dinaminiai skelbimai; užklausų generavimo formos skelbimai ir skatinimo sekti „LinkedIn“ skelbimai. Priklausomai nuo įmonės tikslų, turėtų būti pasirenkamas ir reklamos formatas.
Antra, reikia kurti tokią reklamą, kuri būtų tinkama auditorijai. Auditorija skirstoma pagal tam tikrus parametrus, pavyzdžiui, demografinius duomenis (amžių, lytį, geografinę padėtį ar kt.), darbą (informaciją apie asmenų darbo specifiką, pavyzdžiui, pareigų pavadinimas, darbo pobūdis, darbo stažas, funkcijos, turimi įgūdžiai ir kt), įmonės informaciją (asmens darbovietės pavadinimą, pramonės sritį ir įmonės dydį ir kt.). Pagal auditorijos parametrus galima labai tikslingai nukreipti reklamą.
Trečia, žinoti, kad „LinkedIn“ reklama turi specialią kūrimo eigą, kurią geriausiai įgyvendinti gali tik šią sritį išmanantys specialistai. Bet trumpai apie “LinkedIn“ reklamos eigą pravartu išmanyti ir tiems, kurie ją užsako. Reklama kuriama etapais: 1) parenkama „LinkedIn“ reklamos strategija (kaip ketinama pasiekti tikslinius klientus ir kodėl jūsų įmonė yra geriausias pasirinkimas? Ką jūsų įmonė daro geriausiai? Kokių klientų jums reikia?). 2) kuriama LinkedIn reklama (skelbimai turi būti unikalūs – susideda iš dizaino rašytinio turinio). 3) įgyvendinamas „LinkedIn“ skelbimų valdymas ir optimizavimas (šie veiksmai turi būti pagrįsti analize ir surinktais duomenimis; stebimas „LinkedIn“ skelbimų našumas, pasiekti rezultatai, (ne)įgyvendinti numatyti tikslai). 4) atliekamas „LinkedIn“ reklamos kampanijų rezultatų matavimas (analizuojami „LinkedIn“ duomenys, atsižvelgiant į pagrindinius veiklos rodiklius, t. y. parodymus, paspaudimus, paspaudimų dažnį, vieno paspaudimo kainą, formatų ataskaitas ir kt.). Taigi tik užtikrinant profesionalią „LinkedIn“ reklamos kūrimo eigą, galima gauti profesionalius reklamos rezultatus.
Apie investavimą į „LinkedIn“ reklamą
Jeigu valdote įmonę, kuri orientuojasi į B2B klientus, tai pasinaudoti „LinkedIn“ galimybės išties verta. Tendencija rodo, kad itin naudinga ši reklama tiems, kurie dirba atitinkamose srityse, pavyzdžiui, kompiuterių programinė įranga ir informacinės technologijos; kibernetinis saugumas ir duomenų apsauga; finansinės paslaugos ir apskaita; gamyba ir statyba; viešbučių sektorius; draudimas ir teisė; vertimų paslaugos; logistika ir tiekimo grandinė; energetika ir komunalinės paslaugos; žmogiškieji ištekliai ir įdarbinimas; chemijos ir farmacijos pramonė. „LinkedIn“ reklama gali atnešti didelę investicijų grąžą.
Tiesa, norint, kad reklama būtų efektyvi ir duotų gerų rezultatų, jai reikia skirti atitinkamą biudžetą. Šiuo metu tai yra maždaug 1000–2000 eurų per mėnesį.
Apie specialistus, galinčius profesionaliai sukurti „LinkedIn“ reklamą
Nieko nenustebins faktas, kad profesionalią reklamą gali sukurti tik profesionalai. Jei apsisprendėte išbandyti „LinkedIn“ reklamos galimybes, jums padėti gali „SEO Sprendimai“ komanda, kuri kaip vieną iš savo vertybių nurodo strateginį požiūrį į visą „LinkedIn“ reklamos kūrimo procesą. Toks požiūris apima labai nemažai kryptingų veiksmų, atliekamų suteikiant reklamos paslaugą: profesionali konkurentų analizė, žinios apie naujas funkcijas bei geriausias praktikas, tikslinis auditorijų pasirinkimas, skelbimų kūrimas ir optimizavimas, investicijų grąžos matavimas, nuolatinis kampanijų stebėjimas, užtikrinimas, kad kampanijos atitiks „LinkedIn“ politiką ir geriausias praktikas, skaidri kainodara ir rezultatai, skaidrios rezultatų ataskaitos bei duomenimis grįsti sprendimai.
Ir tai nėra viskas, ką galima gauti iš profesionalų rankų. „SEO Sprendimai“ komanda turi patirties ir gali padėti klientams padidinti jų „LinkedIn“ efektyvumą naudojant automatizavimo sprendimus. „LinkedIn“ automatizavimas yra galingas įrankis, padedantis užmegzti daugiau ryšių ir padidinti įmonės organinį pasiekiamumą. Faktai šiuo atveju kalba patys už save – naudojant tokias automatizavimo priemones kaip „LinkedIn Helper“ arba „Doux Source“ bei „LinkedIn Premium“ paskyras per dieną iš vienos paskyros galima išsiųsti iki 200 žinučių bei iki 150 kvietimų. Tokie veiksmai išties suteikia pastebimų rezultatų.
Jeigu norite pasiekti vietinius arba tarptautinius klientus „LinkedIn“ tinkle, aptarkite tai su šios srities profesionalais. Jie padės jums maksimaliai išnaudoti „LinkedIn“ socialinio tinklo galimybes.