Praėjus 20 metų ir nuvažiavus pusę milijono kilometrų, variklis viduje atrodė beveik kaip naujas. Toyota varikliai garsėja savo patikimumu, o automobiliai garsėja ištverme ir ilgaamžiškumu. Neseniai šias tezes patvirtino pavyzdys iš Prancūzijos, kur į vieną iš servisų atvyko “Toyota Prius” automobilis. Jo savininkas buvo nuvažiavęs daugiau kaip 500 tūkst. kilometrų ir nusprendė pažiūrėti, kas nutiko jo varikliui.
Mūsų laikais, kai dauguma automobilių be didesnio remonto sunkiai įveikia 150 tūkst. kilometrų ribą, 500 tūkst. kilometrų skaičius atrodo nerealus. Tačiau net ir jis nesugebėjo palaužti garsiojo hibridinio hečbeko “Toyota”.
Kaip rašo portalas “Autoplus“, išardžius šio 2004 metų gamybos automobilio variklį paaiškėjo, kad 4 cilindrų variklio 1NF-FXE būklė po 20 metų ir pusės milijono kilometrų odometre išlieka beveik ideali.
Nepaisant nedidelių užterštumų, akivaizdžiai susijusių su ištemptais aptarnavimo intervalais ir ne pačiais kokybiškiausiais degalais ar variklio alyva, “Prius” jėgos agregato vidus atrodė tiesiog puikiai pagal įvesties duomenis, o tai nustebino automobilių mechanikus.
Priminsime, kad “Prius” laikomas vienu iš problemų nekeliančių “Toyota” serijos automobilių. Be to, portalas “Top Speed”šį modelį vadina stipriausiu 2024 m. iš tinklo įkraunamu hibridu planetoje.