Automobilio atnaujinimas susijęs tik su apdailos medžiagomis (jos patobulintos, daugiau naudojama minkštų medžiagų) ir medijos sistema – pereita prie vieno lusto “Qualcomm Snapdragon 8155″ platformos. Reikia atkreipti dėmesį tik į vieną dalyką: ši medijos sistema buvo įtraukta tik į aukščiausių versijų įrangą. Tačiau nesijaudinkite, visos be išimties komplektacijos gavo pagalbos vairuotojui sistemas!
Krosoverio matmenys yra 4460 x 1825 x 1620 mm, ratų bazė – 2640 mm. Vidutinės klasės “Elite” modelyje įrengta multimedijos sistema su 10,25 colių ekranu ir užvedimas be rakto, o tai tikrai patogu! Brangesnės versijos turi erdvinio vaizdo kamerą (tuo tarpu bazinės versijos neturi galinio vaizdo kameros ir net galinių parkavimo jutiklių).
2,0 litro atmosferinis variklis išvysto 171 AG ir yra sujungtas su kintama pavarų dėže, imituojančia 10 pavarų, kuri veikia tikrai sklandžiai ir efektyviai. Hibridinė sistema yra gana įspūdinga – po variklio gaubtu slepiasi 196 AG. Ji turi e-CVT variatorių, o pagal WLTC metodą vidutiniškai suvartoja 4,56 l/100 km.
Benzininė versija kainuoja nuo 17,7 iki 23,15 tūkst. eurų, o hibridinė – nuo 19 iki 25,2 tūkst. eurų. Pirmiesiems pirkėjams žadama privilegijų ir premijų už 2,6 tūkst. eurų!
Pliusai:
- Geras valdymas
- Nesijaučia, kad kelyje yra mažytis
- Aštrus įvažiavimo taškas
- Viliojantis hibridinis taupumas
- Pigus aptarnavimas
- Kartais stebėtinai greitas
Minusai:
- Garsus, barškantis variklis
- Viduje jaučiasi pigus interjeras
- Hibridinėje AWD sistemoje nėra atsarginės padangos
- Standartinėje komplektacijoje nėra galinės kameros
- RAV4 yra geresnis visais atžvilgiais