“Google” nuolat keičia paieškos algoritmą ir paieškos rezultatų dizainą, ir netrukus sulauksime dar vieno didelio pokyčio. Remiantis naujais pranešimais, bendrovė planuoja į paieškos rezultatus integruoti daugiau dirbtinio intelekto, o tai gali iš esmės pakeisti tai, kaip mes matome informaciją ir sąveikaujame su ja.
Tarp naujovių – daugiau dirbtiniu intelektu pagrįstų automatiškai generuojamų atsakymų, kurie bus pateikiami paieškos rezultatų puslapio viršuje. Tai gali reikšti, kad naudotojai matys mažiau tradicinių nuorodų į svetaines ir daugiau trumpų, automatiškai sugeneruotų informacijos fragmentų.
Nors tai gali atrodyti patogu norint greitai gauti atsakymus, kritikai jau reiškia susirūpinimą. Jie baiminasi, kad dėl to sumažės informacijos įvairovė ir daugelio svetainių, kurių lankomumas priklauso nuo “Google”, lankomumas. Be to, automatiškai sugeneruoti atsakymai gali būti ne tokie tikslūs arba neobjektyvūs, nes dirbtinis intelektas ne visada supranta informacijos kontekstą ar niuansus taip gerai kaip žmonės.
Tokie pokyčiai taip pat gali paveikti prie dabartinio paieškos rezultatų formato pripratusių naudotojų patirtį ir sukelti neigiamą reakciją iš tų, kurie vertina tradicinį informacijos pateikimo “Google” sistemoje būdą.
Apskritai šie pokyčiai gali iš esmės pakeisti mūsų naudojimosi “Google” paieška patirtį, ir ne visi naudotojai šias naujoves sutiks entuziastingai. Tik laikas parodys, kaip šie pokyčiai paveiks mūsų bendravimo su informacija internete būdą.