Pardavėjai to tikrai nepasakys: šis gudrus parduotuvių triukas privers jus pirkti daugiau


gudrus parduotuvių triukas privers jus pirkti daugiau

Mokslininkai atliko įdomų tyrimą ir išsiaiškino, kad parduotuvėse, prekybos centruose ir kitur paprasto pirkėjo laukia įvairūs „spąstai“, kurių tikslas – paskatinti jį pirkti daugiau prekių ar produktų. Plačiau apie tai šiame straipsnyje.

Pasirodo, pirkėją į tam tikrą parduotuvę pasąmoningai traukia ne tik ryškios iškabos, kvapai, bet ir muzika. Tai naudoja beveik visos mažmeninės prekybos vietos. Mokslininkai padarė išvadą, kad melodijos parenkamos tikslingai, silpninant budrumą.

Rinkodaros specialistai specialiai parenka populiariausias ir linksmiausias dainas, teigiamai nuteikiančias potencialų pirkėją. Esant tokiai nuotaikai, žmonės linkę pirkti daug įvairių prekių, nes nustoja analizuoti būtinybę pirkti konkrečią prekę.

Dėl to vidutinio pirkėjo čekio suma padidėja bent 10 proc. Parduotuvė gauna pelną, rinkodaros specialistas – premiją.

Išeiti iš AMP versijos