Lietuvoje vis dar galima rasti labai nebrangių automobilių. Įdomu tai, kad visus juos galima įsigyti už naujo telefono kainą. Sudarėme geriausių naudotų automobilių Lietuvos antrinėje rinkoje, kuriuos galima įsigyti už tūkstantį eurų ar mažiau, sąrašą.
Štai kelios galimybės:
Ford Sierra: šis modelis buvo populiarus aštuntajame ir devintajame dešimtmetyje ir iki šiol vertinamas dėl paprastumo, patikimumo ir atsarginių dalių prieinamumo. Už tūkstantį eurų galima rasti geros būklės pavyzdžių su 1,6 l varikliu ir mechanine pavarų dėže.
Renault 19: dar vienas populiarus 9-ojo dešimtmečio biudžetinis automobilis. Dėl minkštesnės pakabos „Renault 19“ važiuoja patogiau nei „Ford Sierra“. Už tūkstantį eurų galima rasti pavyzdžių su 1,4 l varikliu ir mechanine pavarų dėže.
Mazda 626: šis japoniškas sedanas garsėja savo patikimumu ir ekonomiškumu. Už tūkstantį eurų galite rasti pirmųjų gamybos metų pavyzdžių su 1,6 l varikliu ir mechanine pavarų dėže.
Ford Scorpio: tai erdvesnis ir patogesnis variantas, palyginti su Ford Sierra. Už tūkstantį eurų galima rasti egzempliorių su 1,8 l varikliu ir mechanine pavarų dėže.
Opel Omega: šis vokiškas sedanas siūlo aukšto lygio komfortą ir įrangą. Už tūkstantį eurų galima rasti pirmųjų gamybos metų egzempliorių su 2,0 l varikliu ir mechanine pavarų dėže.
Be minėtų modelių, antrinėje rinkoje galite rasti ir kitų įdomių variantų už tūkstantį eurų ar mažiau.
- Volkswagen Golf 1985 m. II kartos – 960 eurų
- Toyota Corolla 1991 m. VI kartos – 1 000 eurų
- Toyota Carina 1990 m. – 1 000 eurų
- Mercedes-Benz E klasė 1981 m. – 999 eurus