Tokijuje (Japonija) vykstančioje Japonijos mobilumo parodoje “Lexus” pristatė “Lexus LF-ZC” (“Lexus Future Zero-Emission Catalyst”). Naujasis futuristinis dizainas pasižymi nauja architektūra ir nauja moduline konstrukcija, kuri pagaminta naudojant gigacasting – technologinį aliuminio liejimo procesą. Elono Musko pastangomis jis išpopuliarėjo prieš 2-3 metus, kai gigacasting buvo įdiegtas “Tesla” gamyboje.
Lexus LF-ZC kėbulas suskirstytas į tris logiškas dalis: priekinę, vidurinę ir galinę. Kūrėjai patikino, kad priekinė ir galinė dalys yra konstrukciškai nepriklausomos viena nuo kitos, o tai leis ateityje kuo greičiau integruoti patobulintas baterijas į konstrukciją.
Automobiliai surenkami ant bepilotės surinkimo linijos, kurioje automobilis juda savarankiškai. Dėl to nebereikia tradicinės surinkimo linijos. Lexus LF-ZC turės prizminės struktūros akumuliatorius, kurie, pasak kūrėjų, padidins ridą ir sumažins automobilio svorį. Jie žada dvigubai didesnį nuvažiuojamą atstumą nei šiuolaikiniai elektromobiliai.
Matmenys – 4750×1880×1390 mm, ratų bazė – 2890 mm. Lexus siekia, kad pasipriešinimo koeficientas būtų mažesnis nei 0,2. Pranešama, kad bus galima naudoti markės “Direct4” visų varančiųjų ratų sistemą ir nuotolinio valdymo sistemą, panašią į “Lexus RZ”.
Interjeras, kaip ir automobilio išorė, pagamintas futuristinio dizaino. Jame yra vairo formos vairas, ekranas su transmisijos valdikliais ir informacinės ir pramoginės sistemos ekranas. Panašų keleivis matys ir priešais save. Specialiai naujajam “Lexus” sukurta išmanioji valdymo balsu sistema “Butler”, kurioje naudojami dirbtinio intelekto algoritmai. Ji turės mokymosi funkciją, o jos veikimas pagrįstas naująja “Arene” operacine sistema.
Planuojama, kad masinė Lexus LF-ZC gamyba prasidės 2026 m.