Gudrus reklaminis triukas ištuština pirkėjų kišenes. Lietuviai mėgsta prekybos centrus dėl galimybės vienoje vietoje nusipirkti visko, ko jiems reikia. Tačiau dėl tam tikro produktų išdėstymo lentynose ten dažnai galima prisipirkti daug nereikalingų daiktų ar maisto produktų.
Rinkodara ir reklaminės gudrybės – viskas paskaičiuota
Pavyzdžiui, daržovės ir vaisiai dažnai išdėstomi prie įėjimų į prekybos centrus. Tai daroma ne atsitiktinai, o atsižvelgiant į žmogaus psichologiją. Pirmiausia pirkėjas paims sveikus ir naudingus produktus (daržoves, vaisius), o paskui dės „prastesnius produktus“ – bus lengviau, nes atsiras pasiteisinimas.
Rinkodaros specialistai sumaniai naudojasi pirkėjų psichologija dėdami greta priešingų “savybių” produktus. Taip staiga gazuoti gėrimai ir traškučiai atsidurs šalia vaisių. Į prekybos centrą geriausia eiti su prekių sąrašu, tada psichologiškai būsite sunkiau paveikiami. Svarbiausia nesidairyti į šonus, o pirkti tai ko tikrai reikia.