Šiandien beveik neįmanoma sutikti kūrėjų, kurie savo programinę įrangą platintų pagal tradicinę schemą, kai žmogus sumoka vieną kartą ir tada naudojasi produktu be jokių apribojimų. Prenumeratos sistema, o vaizdo žaidimų atveju – mikromokėjimai, yra daug populiaresnė. Tačiau kas šiame versle buvo sėkmingiausias? Data.ait analitikai turi atsakymą.
Ne taip seniai bendrovė paskelbė finansiškai sėkmingiausių mobiliųjų programėlių sąrašą. Paaiškėjo, kad išmaniųjų telefonų žaidimai užima nemažą dalį. Tarp jų sėkmingiausia buvo “Candy Crush Saga“. Jai tenka daugiau nei 12 mlrd. dolerių pajamų. Antroje vietoje atsidūrė “Honor of Kings” su 11 mlrd. dolerių. Trečiąją ir ketvirtąją vietas užėmė “Monster Strike” (10,6 mlrd. JAV dolerių) ir “Clash of Clans” (10,2 mlrd. JAV dolerių).
Tradiciškesniame sektoriuje situacija kiek įdomesnė. Faktas tas, kad čia didelę pelno dalį sugeneravo įvairios socialinės platformos. Pavyzdžiui, “TikTok” pavyko uždirbti daugiau nei 10 mlrd. JAV dolerių. 2023 m. Kinijos projektas gavo didelę dalį šios sumos – apie 4 mlrd. dolerių. Bendras augimas siekė 61 proc. Tinder ir YouTube parodė šiek tiek kuklesnius skaičius – 2-3 mlrd. mažiau nei TikTok.