Bendrovė “TikTok” žengia didelį žingsnį link dirbtiniu intelektu paremtų rinkodaros įrankių, pristatydama “Symphony Digital Avatars” ir “Symphony AI Dubbing”.
Jais siekiama suteikti daugiau galimybių turinio kūrėjams. Idėja ta, kad generatyvinis dirbtinis intelektas turėtų padėti užmegzti ryšį su platesne pasauline auditorija.
Kaip veiks “Symphony Digital Avatars”?
“Symphony Digital Avatars” atveria naują būdą kūrėjams plėsti savo galimybes bendradarbiaujant su prekių ženklais visame pasaulyje. Esame įsipareigoję plėtoti kūrybinę ekonomiką investuodami į kūrybinius sprendimus, kurie įkvepia džiaugsmą, vaizduotę ir veiksmą”, – sakė Andy Youngas, “TikTok” kūrybinių produktų vadovas.
“Stock Avatars” – tai paruošti avatarai, kuriems suteikiama licencija komerciniam naudojimui. Šių avatarų idėja – suteikti įmonėms galimybę savo turiniui suteikti žmogiškąjį atspalvį. TikTok” teigia, kad avatarai kuriami pasitelkiant skirtingos kilmės, tautybės ir kalbų aktorius.
“Individualūs avatarai” sukurti taip, kad reprezentuotų kūrėją arba prekės ženklo ambasadorių. Pasak “TikTok”, kūrėjai gali keisti savo atvaizdus, kad sukurtų daugiakalbius avatarus ir taip praplėstų savo pasaulinį pasiekiamumą ir bendradarbiavimą su prekių ženklais.
Nepriklausomai nuo to, kokio tipo avataras naudojamas, vaizdo įrašai, kuriuose jis naudojamas, bus pažymėti užrašu “Sukurta dirbtinio intelekto”.
Dirbtinio intelekto “Symphony AI Dubbing” įveikia kalbos barjerus
Kalbant apie naująjį dirbtinio intelekto “Symphony AI Dubbing” įrankį, jis leis kūrėjams ir prekių ženklams versti savo turinį į 10 kalbų, įskaitant anglų, japonų, korėjiečių ir ispanų. Ji automatiškai nustato vaizdo įrašo kalbą, tada transkribuoja ir išverčia turinį, kad būtų sukurtas dubliuotas vaizdo įrašas norima kalba. TikTok” teigia, kad naujoji funkcija leidžia kūrėjams ir prekių ženklams užmegzti ryšį su pasauline auditorija.
Dirbtinio intelekto valdomų sprendimų rinkinys
Šios funkcijos sukurtos ant “TikTok Symphony” – dirbtinio intelekto rinkodaros priemonių rinkinio, pradėto naudoti 2024 m. pradžioje. Šis rinkinys sukurtas taip, kad padėtų atlikti visus veiksmus – nuo scenarijaus kūrimo iki vaizdo įrašų kūrimo, suteikiant prekių ženklams galimybę kurti patrauklų turinį.