Tradiciškai geriausiu išvykimo laiku laikoma pirmoji dienos pusė, nes po pietų padidėja turbulencijos ir skrydžių vėlavimo rizika. Tačiau vasarą ši taisyklė šiek tiek koreguojama.
Kaip rašo “The Washington Post“, ekspertai rekomenduoja keliaujantiems lėktuvais vengti rezervuoti bilietus karščiausiam paros laikui, nes ekstremali temperatūra, su kuria jau dabar susiduria daugelis populiarių krypčių, gali neigiamai paveikti skrydžius.
Faktas tas, kad aukšta temperatūra gali priversti lėktuvus sumažinti gabenamą svorį, o tai gali lemti skrydžio vėlavimą ir net “papildomų” keleivių išlaipinimą. Ekspertai įspėja, kad kartais skrydžiai atidedami, kol atvės, arba visai atšaukiami.
Be to, karštomis dienomis lėktuvo, stovinčio ant kilimo ir tūpimo tako prieš pakilimą arba po nusileidimo, salone gali būti labai tvanku. Tokiu atveju keleiviams, įstrigusiems ant kilimo ir tūpimo tako ir laukiantiems išvykimo, bus sunku.
Nors oro linijų bendrovės deda visas pastangas, kad atvėsintų lėktuvą, dažnai to nepakanka. Todėl keleiviams patariama vasarą rinktis ankstyvo ryto arba vėlyvo vakaro skrydžius, nes tada yra mažesnė tikimybė, kad kils su karščiu susijusių problemų.
Be to, nemažai kelionių lėktuvu ekspertų jau dabar siūlo keliautojams užsisakyti pirmąjį dienos skrydį, kad išvengtų su oro sąlygomis susijusių vėlavimų, nes jie paprastai kaupiasi dienos metu.
Niekas nemėgsta skristi penktą valandą ryto, tačiau tada būna vėsiau ir didesnė tikimybė, kad lėktuvas išskris laiku.