Elonas Muskas vakar, liepos 23 d., paskelbė atsisakantis vieno iš labiausiai atpažįstamų pasaulio prekės ženklų. Šiandien vartotojai visame pasaulyje gali pamatyti naująjį logotipą. Nuo šiol paslauga “Twitter” bus vadinamas tiesiog “X”. Svetainės adresas išlieka tas pats, tačiau nuoroda x.com jau nukreipia į socialinį tinklą.
Iki pasimatymo, paukšteli (Twitter)
Paukščio piktograma, kuri buvo socialinio tinklo simbolis nuo pat jo įkūrimo, tampa praeitimi. Tokiu būdu Muskas naikina visą koncepciją, kuria buvo paremta prekės ženklo filosofija. Paslaugos pavadinimas susijęs su čiurlenimu – paukščių skleidžiamais garsais. Jie reiškė trumpas publikacijas, t. y. Twitter žinutes. Kol kas nežinoma, kaip bendrovė siūlo pranešimus vadinti dabar.
Dar prieš sudarydamas sandorį dėl bendrovės pirkimo Elonas Muskas sakė, kad norėtų “Twitter” paversti vadinamąja superprogramėle – programa, kurioje naudotojai galėtų ne tik skelbti savo mintis ir keistis žinutėmis, bet ir didžiule daugiafunkcine paslauga, panašia į kinų “WeChat”: tai ir socialinis tinklas, ir pasiuntinys, ir mokėjimai (nuosava piniginė), ir apsipirkimas, ir bilietai į kiną, ir komunalinių paslaugų sąskaitos, ir taksi užsakymai, ir bendravimas su valstybe, ir dar daug kitų dalykų.
E. Muskas mano, kad senasis pavadinimas ir koncepcija nebeatspindi šios ateities vizijos, todėl nusprendė viską pakeisti. Jau seniai žinoma, kad milijardierius pirmenybę teikia “X” prekės ženklui, kurio motyvų galima atsekti daugelyje jo įmonių.
- Bankininkystės startuolis, kurį jis įkūrė 1999 m., vadinosi x.com.
- Jo neseniai paskelbta dirbtinio intelekto įmonė yra xAI.
- Pagrindinė bendrovė, kuriai dabar priklauso “Twitter”, vadinasi “X Corp.”.
- Be to, nepamirškite “SpaceX”.
Atsisakyti “Twitter” prekės ženklo Muskui gali būti rizikingas žingsnis. Bendrovė jau susidūrė problemomis, dėl kurių prarado daugiau nei pusę pajamų iš reklamos. Prekės ženklo keitimas gali dar labiau atbaidyti reklamuotojus.