Vaizdo žaidimų kūrėjai pripažįsta, kad įkrovos juostos yra netikros


Įkrovos juostos

Jei kada nors žaidėte vaizdo žaidimą, tikriausiai esate susipažinę su įkrovos juostomis – indikatoriais, rodančiais, kiek laiko liko iki žaidimo pradžios ar tęsimo. Tačiau pasirodo, kad šios juostos ne visada atspindi tikrąją eigą, o kartais jos tik sukuria laukimo iliuziją.

Pirmasis šią mintį išsakė komikas Alasdairas Beckettas-Kingas. Jis pajuokavo, kad kūrimo studijos turi sukurti “laukimo” juostą, kuri atitiktų tikrąją pažangą. Alasdairas pasiūlė, kad krovimo juosta turėtų judėti tolygiai, kad naudotojas matytų, kiek laiko liko iki krovimo ekrano pabaigos.

Ši Twitter žinutė sukėlė aktyvią diskusiją tinkle. Įvairių studijų kūrėjai atsakė Becker-Kingui ir pripažino, kad daugeliu atvejų krovimo juosta neatspindi tikrovės.

SSD ir skaitmeninių atsisiuntimų eroje įkrovos ekranai tapo mažiau pastebimi, todėl galima pagalvoti, kad jie yra senų diskinių kaupiklių ir lėtų kietųjų diskų laikų atgyvena, kurią kūrėjai palaikė gyvą, kad galėtų pasimėgauti malonia nostalgija. Tačiau net ir tuo metu kūrę asmenys pripažino, kad įkrovos elementai nėra šiuolaikiški.

Nors didžioji dauguma kūrėjų, atsakiusių į Beckett-King tviterio žinutę, prisipažino, kad klastojo įkrovos juostas, siekdami psichologiškai nuraminti žaidėjus, “Lemmings” kūrėjas ir originaliojo “Grand Theft Auto” kūrėjas Mike’as Daly užėmė drąsią poziciją, sakydamas, kad niekada neklastojo įkrovos juostos.

Išeiti iš AMP versijos