Atrodo, kad “Apple ID” naudotojai patiria vis labiau plintančius sutrikimus. Žmonės socialiniuose tinkluose skelbia, kad jie buvo išmesti iš savo “Apple ID” keliuose įrenginiuose ir turėjo iš naujo nustatyti slaptažodžius, kol vėl galėjo prisijungti.
Pirmoji informacija apie tai pasirodė apie 5 val. ryto. Per kelias valandas nuo to laiko ši problema socialinėje žiniasklaidoje įgavo didelį atgarsį.
“Apple” sistemos būsenos puslapyje nenurodoma, kad buvo paveiktos kurios nors jos paslaugos. Tačiau, sprendžiant iš socialinės žiniasklaidos pranešimų, akivaizdu, kad “Apple” kažkas vyksta.
“Žmonės išmetami iš savo “Apple ID” visuose įrenginiuose. Jei bandysite prisijungti naudodami originalų slaptažodį, jūsų paskyra bus užblokuota. Prieš vėl prisijungdami turėsite iš naujo nustatyti slaptažodį. Neatrodo, kad būtų paaiškinta, kodėl taip nutinka”, – sakė vartotojas iš “X” socialinio tinklo.
Kita problema yra ta, kad jei iš naujo nustatysite savo “Apple ID” slaptažodį, bus iš naujo nustatyti ir visi anksčiau per “iCloud” nustatyti konkrečių programėlių slaptažodžiai – programėlių slaptažodžius turėsite susikurti iš naujo.
“Apple” kol kas nepakomentavo situacijos.