“Volkswagen” pristatė “Tharu XR”, modelį. Tai supaprastinta “pasaulinio” “Tharu” versija – de facto atnaujintas “T-Cross” kitu pavadinimu. Kinijos “Volkswagen” gamoje “Tharu XR” taps konservatyvumo bastionu: tikimasi, kad atmosferinis variklis bus sujungtas su klasikine 6 pavarų automatine pavarų dėže!
Volkswagen Tharu XR – tai vokiečių markės bandymas parduoti supaprastintą bestselerio versiją. Prieš metus tas pats triukas buvo atliktas su sedanu “Lavida XR”. Metodas tas pats: vietoj turbininio variklio – bazinis “atmosferinis” variklis, o vietoj “roboto” – automatinė pavarų dėžė su sukimo momento keitikliu. Be to, modelis su XR raide yra gerokai kompaktiškesnis: krosoverio atveju skirtumas yra 107 milimetrai.
Tharu XR pasižymi moderniu dizainu, atitinkančiu naujojo “Tiguan” dvasią, ir patikrinta įranga. Visureigio ilgis / plotis / aukštis yra 4351/1762/1605 milimetrai, o ratų bazė – 2651 milimetras. Be 1,5 litro “atmosferinio” (110 AG) variklio, bus siūlomas tokio pat tūrio turbininis variklis, kurio galia sieks 160 AG. Tačiau “VW Tharu XR” neturės visų varančiųjų ratų pavaros, nes klientams iš Kinijos jos tiesiog nereikia.
Preliminariais duomenimis, bazinis “Volkswagen Tharu XR” kainuos ne daugiau kaip 130-140 tūkst. juanių (18-19 tūkst. dolerių). Pardavimai greičiausiai prasidės vasarą, prieš debiutą SAIC-Volkswagen atskleis interjerą ir detales apie įrangą.