Ketvirtosios kartos X3 (G45) debiutavo su ICE varikliais su įvairaus laipsnio elektrifikacija, o modifikacijų žymėjimas pasikeitė. Iš modelio pavadinimo buvo pašalinta raidė „i”, dėl to 30i xDrive tapo 30 xDrive, o aukščiausios klasės M40i pakeitė M50.
Krosoveris gerokai patobulintas, o vairo mechanizmas pakeistas EPSapa sistema su ašine lygiagrečia krumpliaratine pavara, kuri, kaip žada kompanija, leis tiksliau valdyti automobilį. Pagerinta ir aerodinamika: oro pasipriešinimo koeficientas dabar yra 0,27, t. y. 0,02 mažesnis nei anksčiau. Inžinieriai tai pasiekė optimizavę kėbulo ir po kėbulu esančios dalies formą, taip pat peržiūrėję radiatoriaus grotelių aktyviųjų sklendžių dizainą.
Interjeras
G45 kartos krosoverio interjere yra išlenktas multimedijos sistemos „BMW Operating System 9” ekranas, kuriame sujungtas skaitmeninis prietaisų skydelis ir pagrindinis jutiklinis ekranas. Sistema siūlo bevielius atnaujinimus, papildytosios realybės navigaciją, prieigą prie programėlių, srautinės muzikos ir filmų transliavimą.
Tarp pagalbinių sistemų naujasis X3 gavo adaptyviąją kruizo kontrolę ir susidūrimo išvengimo sistemą, kuri dabar atpažįsta ne tik pėsčiuosius ir dviratininkus, bet ir motorolerius bei motociklininkus.
Varikliai
Kalbant apie variklius, visi jie yra elektrifikuoti. X3 20 xDrive modelyje montuojamas 2,0 turbininis keturių cilindrų benzininis variklis išvysto 190 arklio galių ir 310 Nm sukimo momentą, todėl iki 60 įsibėgėja per 7,8 sekundės. Hibridinio X3 30e xDrive variklio galia – 299 arklio galių, sukimo momentas – 450 Nm, jis iki 100 įsibėgėja per 6,2 sekundės. Kol kas gamoje yra tik vienas dyzelinis variklis: dviejų litrų „biturbo”, išvystantis 197 AG ir 400 Nm. Su šiuo varikliu sprintas iki 100 km/val. truks 7,7 sekundės.
X3 M50 xDrive
Viršutinėje gamos dalyje yra naujasis X3 M50 xDrive. Jame sumontuotas galingiausias „M Performance” šeimos variklis ir jis yra pirmasis, kuriame naudojamas „Efficient Dynamics Next” technologijų rinkinys. Krosoverį varo trijų litrų šešių cilindrų turbininis šešių cilindrų variklis, išvystantis 381 arklio galią ir 540 Nm sukimo momentą. Variklis buvo pertvarkytas, jame įrengta nauja degimo kamera ir įsiurbimo angos, pakeistas Millerio ekonominis ciklas, optimizuotos įpurškimo ir uždegimo sistemos bei pakeistas laiko paskirstymas. Dėl to X3 M50 xDrive pirmąjį „šimtuką” pasiekia per 4,6 sekundės nuo starto, t. y. 0,2 sekundės greičiau nei pirmtakas.
Vėliau naujojo X3 gamoje pasirodys ir kitos modifikacijos, įskaitant dyzelinį, ir „įkraunamą hibridą” X3 M, kuris, kaip žadama, išvystys daugiau nei 520 arklio galių.
BMW jau atskleidė naujojo X3 kainas JAV
„xDrive 30” modifikacija amerikiečiams kainuos mažiausiai 49 500 JAV dolerių, o X3 M50 – 64 100 JAV dolerių, t. y. 2 200 JAV dolerių daugiau nei M40i, bet pigiau nei artimiausi konkurentai – „Porsche Macan S” ir „Mercedes-AMG GLC 43”.