Vaizdo įrašų portalas “YouTube” toliau kovoja su tais, kurie naudoja skelbimų blokatorių. Bendrovė neseniai pradėjo atsukinėti vaizdo įrašus iki pabaigos, jei naudotojas yra įjungęs skelbimų blokatorių, o dabar eksperimentuoja su serverio pusės skelbimų integracija.
Pasak “Android Police“, pagal naująją “YouTube” technologiją skelbimai tampa vaizdo įrašo, kuris transliuojamas į naudotojo įrenginį, dalimi, o ne atskirai pateikiami žiniatinklio klientui ar mobiliojo ryšio programėlei. Dėl šio metodo reklamos blokatoriams tampa sunkiau atlikti savo darbą, nes reklamos turinys beveik nesiskiria nuo pagrindinio vaizdo įrašo.
Kol kas ši funkcija nėra plačiai paplitusi ir yra aktuali nedideliam naudotojų skaičiui. Pati “Google” tradiciškai nedaro oficialių pareiškimų šiuo klausimu.
“YouTube” kariauja su reklamos blokatoriais
Daugiau nei prieš metus “YouTube” pradėjo plataus masto kovą su skelbimų blokatoriais. Vartotojai iš viso pasaulio pradėjo gauti įspėjimus, reikalaujančius išjungti skelbimų blokatorius ir žiūrėti vaizdo įrašus su reklamomis. Arba pereiti prie mokamos “YouTube Premium” versijos.
Bendrovė naudoja įvairias gudrybes, pavyzdžiui, vaizdo įrašų sulėtinimą, garso nebuvimą, iššokančius langus ir kt. tam, kad įtikintų kuo daugiau naudotojų pereiti prie sąžiningų monetizacijos priemonių. Paprastai šie apribojimai paveikia tuos žiūrovus, kurie yra įsidiegę “AdBlock”. Pavyzdžiui, “uBlock Origin” vis dar nuosekliai veikia “YouTube”.