Vaizdo įrašų platforma “YouTube” nusprendė eksperimentuoti su reklamomis išmaniuosiuose televizoriuose – jos taps ilgesnės, bet bus rodomos rečiau.
Vartotojai dabar gali matyti atgalinį laikmatį, kuris rodo, kada reklamą galima praleisti arba kada ji baigsis.
Reklamos taip pat buvo prailgintos “Shorts” vaizdo įrašuose. Tai reiškia, kad “YouTube” stengiasi padidinti pajamas iš reklamos, kuri yra pagrindinis platformos finansavimo šaltinis.
Remiantis eksperimento duomenimis, “YouTube” sumažino reklamos pertraukų žiūrint vaizdo įrašus išmaniuosiuose televizoriuose dažnumą, tačiau padidino kiekvienos reklamos trukmę. Dėl to naudotojai mato mažiau reklamos, tačiau kiekviena jų trunka ilgiau.
YouTube” teigia, kad tai pagerina žiūrėjimo patirtį, nes reklamos mažiau pertraukia pagrindinį turinį.
Be to, “YouTube” įdiegė naują atgalinio laiko skaičiavimo laikmatį, kuris rodo, kiek laiko liko iki reklamos pertraukos pabaigos arba iki tol, kol reklamą bus galima praleisti.
“YouTube” aiškina, kad naujasis laikmatis padeda naudotojams geriau suprasti, kiek laiko jie praleidžia žiūrėdami reklamas, ir sumažina jų neigiamą reakciją į jas.