Praėjusiais metais “Audi” pristatė atnaujintą “Audi Q8”, o praėjus devyniems mėnesiams savo modelių gamą papildė dviem naujais pavyzdiniais modeliais, iš kurių vienas yra naujasis “RS Q8”, o kitas – “RS Q8 Performance”. Pastarasis pagerino Niurburgringo rato įveikimo rekordą – 7 min. 36,698 sek.
Abu modeliai varomi 4,0 l V8 variklio su dviem turbokompresoriais. Standartinio RS Q8 variklio maksimali galia siekia 592 AG, o maksimalus sukimo momentas – 800 Nm. Nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 3,8 sekundės, o maksimalus greitis elektroniniu būdu ribojamas iki 250 km/val.
Didžiausia “Audi RS Q8 Performance” variklio galia yra 632 AG, o didžiausias sukimo momentas – 850 Nm. Nuo 100 kilometrų per valandą greičio automobilis įsibėgėja per 3,6 sekundės, o maksimalus greitis gali siekti 280 km/val. Be to, pranešama, kad tai galingiausias serijinės gamybos variklis “Audi” istorijoje. Be to, “RS Q8 Performance” įrengta speciali išmetimo sistema, užtikrinanti dar galingesnį garsą.
4,0 l V8 – “Galingiausias serijinės gamybos variklis “Audi” istorijoje”, praneša “Audi”.
Abiejuose “RS Q8” įrengta 8 pavarų dėžė ir firminė “Audi” visų varančiųjų ratų sistema “Quattro”. Mechaninis centrinis diferencialas ir adaptyvioji pneumatinė pakaba yra standartinė įranga, o pakabos aukštį galima reguliuoti 90 mm.
Kad didžiulis kėbulas būtų puikiai valdomas, “Audi” jame įrengė elektromechaninę aktyviąją posvyrio stabilizavimo sistemą, kuri gali veiksmingai sumažinti kėbulo posvyrį ir pagerinti posūkių įveikimo savybes. Standartinėje “RS Q8” versijoje įrengti 420 mm priekiniai stabdžių diskai su 10 stūmoklių apkaba ir 370 mm galiniai stabdžių diskai. Modelyje “RS Q8 Performance” standartiškai montuojami 440 mm skersmens anglies keramikos stabdžių diskai priekyje ir 370 mm skersmens stabdžių diskai gale.
Standartinio “RS Q8” pradinė kaina yra 141 900 eurų, o “RS Q8 Performance” kaina prasideda nuo 155 700 eurų.