Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Paskelbtos „Peugeot e-408“ kainos. Prekyba Europoje jau prasidėjo
Automobiliai / Transporto priemonės

Paskelbtos „Peugeot e-408“ kainos. Prekyba Europoje jau prasidėjo

Peugeot e-408 jau prekyboje
Dalintis

Prancūzijos automobilių gamintojas „Peugeot“ oficialiai paskelbė kainas ir pradėjo priimti išankstinius užsakymus naujajam elektriniam krosoveriui „Peugeot e-408“. Šis stilingas ir modernus elektromobilis siūlomas dviem versijomis – „Allure“ ir GT, kurių kainos atitinkamai prasideda nuo 42 175 EUR ir 44 945 EUR.

 

„Peugeot e-408“ pasižymi ne tik akį traukiančiu dizainu, bet ir įspūdingomis techninėmis charakteristikomis. Jame sumontuota 58,2 kWh talpos baterija, užtikrinanti iki 452 km veikimo nuotolį (pagal WLTP). Elektromobilis palaiko iki 120 kW greitąjį įkrovimą, leidžiantį per trumpą laiką papildyti bateriją.

  • Naudojama 58,2 kWh talpa
  • Technologija Li-ion NMC (400V tipo)
  • Nuvažiuojamas atstumas 453 km WLTP
  • Suvartojimas 15,2 kWh/100 km WLTP

 

Po „e-408“ variklio dangčiu slypi galingas 207 AG elektros variklis, generuojantis 245 Nm sukimo momentą. Dėl šios priežasties naujasis modelis yra dinamiškesnis nei „e-308“ – jis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,8 sekundės.

Peugeot e-408 jau prekyboje 2

„Allure“ ir GT versijos: kuo jos skiriasi?

Abi „Peugeot e-408“ versijos – „Allure“ ir GT – pasižymi gausia standartine įranga. Tačiau GT versija siūlo papildomų komfortą ir stiliaus elementų, tokių kaip:

  • Matrix LED priekiniai žibintai: užtikrina geresnį matomumą tamsiu paros metu ir automatiškai prisitaiko prie eismo sąlygų, neakindami priešpriešiais atvažiuojančių vairuotojų.
  • 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai: suteikia automobiliui sportiškesnę išvaizdą.
  • Alcantara apmušalai: sukuria prabangos ir komforto jausmą salone.
  • Šildomos priekinės sėdynės su masažo funkcija: užtikrina malonią kelionę net ir ilgesniais atstumais.

 

Modernus ir ergonomiškas salonas

„Peugeot e-408“ salonas yra modernus ir ergonomiškas. Vairuotoją pasitinka kompaktiškas vairas, 10 colių skaitmeninis prietaisų skydelis ir atskiras „i-Toggle“ jutiklinis ekranas, valdantis įvairias automobilio funkcijas. Multimedijos sistema palaiko „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, todėl vairuotojai gali lengvai prijungti savo išmaniuosius telefonus.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

2 Komentarai

guest
2 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Dada
Dada
prieš 6 mėnesių

KIA Niro, jau 2020m turejo 64 kwh bateriją, 204 arklius, ir iki 100 bėgėjosi per 7,8 sekundės. Taip kad piežas atsilieka kosminiu atstumu nuo korėjiečių ir kiniečių.

Jis
Jis
prieš 6 mėnesių
Atsakinėti į  Dada

Tai ir važinėk toliau su tuo bjauriuoju ančiukų. Gėda būtų pasakyt, kad kia vairuoju

Panašūs straipsniai
Automobilio navigacija

Navigacijai su GPS atėjo galas. Vairuotojai privalo grįžti prie popierinių žemėlapių

Ar įsivaizduoji, kad viduryje kelionės tavo navigacija rodo, jog važiuoji per Kuršių...

Dreba automobilio vairas

Automobilis dreba važiuojant? Patikrinkite šiuos elementus

Vibracijos, jaučiamos važiuojant automobiliu, gali signalizuoti tiek apie nedidelius netikslumus, tiek apie...

Naujas kelio ženklas Lenkijoje F-24 / vivooo / Shutterstock.com

Lenkijoje vienas po kito dygsta nauji kelio ženklai. „Pamatysite F-24 ir gal prieš eismą nebevažiuosite?”

Pastaruoju metu didele problema tapo vairuotojai, kurie į greitkelį ar automagistralę įvažiuoja...

Naujas kelio ženklas Lenkijoje F-23

Naujas ženklas Lenkijos keliuose – F-23. „Vidurinė daugiafunkcė juosta“, ką ji reiškia?

Vis dažniau naujose kelių atkarpose miestuose atsiranda papildoma, vidurinė eismo juosta, kuria...