„Ryanair“ vadovas Michaelas O’Leary 2024 m. spalio mėn. paskelbė, kad Airijos pigių skrydžių bendrovė planuoja iki 2025 m. gegužės mėn. palaipsniui atsisakyti popierinių bilietų ir registracijos stalų – vietoj to oro bendrovė nori, kad keleiviai patys tvarkytų savo bilietus naudodamiesi tik „Ryanair“ programėle, rašo „Metro“.
Skaitmenizacijos ir ekologiškų kelionių amžiuje tai atrodo visiškai adekvatus pasiūlymas, tačiau, sprendžiant iš keleivių komentarų, ši naujovė patinka ne visiems – net pasigirdo raginimų boikotuoti oro bendrovę.
Britų laikraštis „Metro“ cituoja savo skaitytojus, raginančius keleivius protestuoti prieš būsimus Ryanair politikos pakeitimus.
„Žmonės turėtų ją tiesiog boikotuoti. Ne visi turi išmaniuosius telefonus ar programėles“, – rašo Yousef Ka.
„Tiesiog boikotuokite bendrovę, vietoj jos naudokitės easyJet ir Jet2“, – pridūrė Raymondas Skinneris.
„Paprasčiausiai neskraidykite jais, jie ir taip yra siaubingi“, – pritarė Danas Džeimsas (Dan James).
Tuo tarpu kiti skaitytojai nerimauja dėl pokyčių praktiškumo.
„Kodėl reikia dar labiau nervinti žmones? Jei telefonas ar programėlė neveikia, yra koks nors techninis gedimas, ir kas iš to?“ nerimauja Julie Chantara.
Anne McInnes atkreipė dėmesį, kad kai kuriose šalyse nepriimami „telefoniniai bilietai”: „Kaip tai veiks tokiose vietose kaip Marokas?“
Šiuo metu ne visi oro uostai, aptarnaujantys „Ryanair“ skrydžius, priima skaitmeninius bilietus – oro linijų bendrovės interneto svetainėje paaiškinama, kad Turkijos (išskyrus Dalamaną), Maroko ir Tiranos (Albanija) oro uostai nepriima mobiliųjų įlaipinimo bilietų, o tai reiškia, kad keleiviai, keliaujantys iš šių vietų, turi registruotis internetu ir atsispausdinti bilietus..
Kitas skaitytojas pažymėjo, kad registracijos stalai gali būti labai naudingi keliautojams force majeure atveju, kai problemos neįmanoma išspręsti be darbuotojų pagalbos.
Šaltinis: nra.lv
Parašyti komentarą