Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Patarimai Ši gudrybė prekybos centruose jus verčia išleisti daugiau – ir jūs apie tai nė neįtariate
Patarimai

Ši gudrybė prekybos centruose jus verčia išleisti daugiau – ir jūs apie tai nė neįtariate

Vaisiai ir daržovės parduotuvėje
Dalintis

Gudrus reklaminis triukas ištuština pirkėjų kišenes. Lietuviai mėgsta prekybos centrus dėl galimybės vienoje vietoje nusipirkti visko, ko jiems reikia. Tačiau dėl tam tikro produktų išdėstymo lentynose ten dažnai galima prisipirkti daug nereikalingų daiktų ar maisto produktų.

Rinkodara ir reklaminės gudrybės – viskas paskaičiuota

Pavyzdžiui, daržovės ir vaisiai dažnai išdėstomi prie įėjimų į prekybos centrus. Tai daroma ne atsitiktinai, o atsižvelgiant į žmogaus psichologiją. Pirmiausia pirkėjas paims sveikus ir naudingus produktus (daržoves, vaisius), o paskui dės „prastesnius produktus“ – bus lengviau, nes atsiras pasiteisinimas.

Rinkodaros specialistai sumaniai naudojasi pirkėjų psichologija dėdami greta priešingų „savybių” produktus. Taip staiga gazuoti gėrimai ir traškučiai atsidurs šalia vaisių.

Be to, prekybos centrų planavimas dažnai paremtas „zigzago“ maršruto principu. Tai reiškia, kad norėdami pasiekti kasdienius produktus, pirkėjai turi pereiti visą parduotuvę, taip padidindami galimybę susigundyti nenumatytais pirkiniais. Duonos skyrius dažnai atsiduria pačiame gale, todėl pirkėjas nejučia pakeliui prigriebia dar keletą „akcijinių“ prekių.

Taip pat naudojami garsiniai ir vizualiniai dirgikliai – maloni muzika, šilta šviesa, jaukūs kvapai (pavyzdžiui, šviežiai keptų bandelių), kurie sukuria „namų“ atmosferą ir skatina ilgiau užsibūti bei išleisti daugiau pinigų.

Ypač stipriai veikia vadinamosios „akcijos” ir „nuolaidų” etiketės. Dažnai tai tėra simbolinė kaina, pakeista keliais centais, bet ryškus ženklinimas sukuria įspūdį, kad pirkinys būtinas ir labai naudingas. Pirkėjai, siekdami nepraleisti tariamos progos, į krepšelį deda prekes, kurių iš tikrųjų net nereikia.

Taip pat svarbus vaidmuo tenka vaikams. Prekės, kurios patrauklios vaikams – saldumynai, žaislai, spalvingos pakuotės – dažnai išdėstomos akių lygyje mažiesiems. Taip vaikai gali lengvai pastebėti ir paprašyti tėvų nupirkti.

Kaip apsisaugoti nuo impulsyvių pirkinių?

Į prekybos centrą geriausia eiti su prekių sąrašu – tai padeda išlaikyti discipliną ir nepakliūti į rinkodaros spąstus. Patariama neiti apsipirkti alkanam, nes tuomet labiau tikėtina, kad prisipirksite daugiau nei reikia. Taip pat naudinga apsiriboti konkrečiu biudžetu ir vengti „tik pažiūrėsiu“ strategijos – ji dažnai baigiasi pilnu krepšeliu impulsyvių prekių.

Svarbiausia – žinoti šias rinkodaros gudrybes ir sąmoningai spręsti, ką iš tikrųjų verta pirkti. Jūsų piniginė jums padėkos.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Mindaugas Bružas

Esu KAIPKADA.LT portalo redaktorius, rašantis apie naujienas, įvykius ir praktiškus patarimus. Mano tikslas – suteikti skaitytojams aktualią informaciją. Padedu atrasti naudingas žinias ir pasidalinti svarbiausiais įvykiais, kurie gali turėti įtakos mūsų gyvenimui.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Indaplovių tabletės ne tik indaplovėms

Tabletes ir kapsulės indaplovei – perku pakuotėmis, ir štai kodėl

Mielos šeimininkės, jei iki šiol galvojote, kad indaplovės tabletės skirtos tik lėkštėms...

Patarimai kaip apsisaugoti nuo sukčių (Luminor logotipas) / Piotr Swat / Shutterstock.com

Apsaugokite savo lėšas: kaip Luminor bankas kovoja su sukčiais ir kaip atpažinti apgaulę

Pastaraisiais metais sukčių, apsimetančių banko darbuotojais, skaičius Lietuvoje ženkliai išaugo. Luminor bankas...

Sukčiai naudoja psichologinius metodus

Nauja sukčių taktika: prisidengę „psichologais“ taikosi į tėvų emocijas ir pinigus

Lietuvoje atsiranda vis daugiau sukčių, kurie apsimeta mokyklų psichologais, metodininkais ar kitais...

Sutaupyti pinigai

Kiek iš tiesų reikia turėti santaupų nenumatytiems atvejams Lietuvoje?

Ar jaučiatės pasiruošę finansinei nelaimei? Statistika rodo, kad netikėtos išlaidos – tai...