Gyvenimo pokyčiai: 4 žingsniai jų link

Svarbiausias klausimas prieš keičiant savo gyvenimą, kurį reikia sau užduoti, yra: „Ar aš tikrai to noriu?“ Būtina labai aiškiai atskirti savo norus nuo primestų norų iš išorės. Ar tikrai norite pakeisti darbą, ištekėti, susilaukti vaiko? O gal jus spaudžia artimieji ir visuomenės nuomonė? Motyvacijos dažnai trūksta būtent todėl, kad gilumoje jaučiate, jog pasikeitimams dar neatėjo laikas arba jūs to visiškai nenorite. Jei, vis tik, jaučiatės pasiruošęs gyvenimo pokyčiams, rekomenduojame jums keletą veiksmų, kurie padės juos įgyvendinti.

4 žingsniai naujo gyvenimo link

Vizualizacija

Kai apsispręsite dėl savo tikrųjų norų, galėsite pereiti prie vizualizacijos praktikos. Sudarykite sąrašą, ką norėtumėte pakeisti. Gauti aukštesnes pareigas, ištekėti? Įsivaizduokite, kad gyvenimas jau pasikeitė, ir vėl užduokite sau naujus klausimus: kaip jausitės? Ar rizikuojate? Kaip pasikeis artimųjų gyvenimas? Užrašykite visas emocijas ir pojūčius, kylančius galvojant apie norų išsipildymą.

Tikslų nustatymas

Kitas žingsnis – norų pavertimas tikslais. Susirašykite, ką norite pakeisti, ir užrašykite terminą, iki kada tai turėtų įvykti. Išskaidykite kiekvieną tikslą į kelis žingsnius. Pavyzdžiui, jūs norite gauti paaukštinimą darbe. Ką dėl to galite padaryti šiuo metu? Kalbėkitės su vadovybe, imkitės svarbaus projekto, kuris pademonstruotų jūsų talentus ir pan. Gali prireikti papildomų įgūdžių. Žingsnis po žingsnio užrašykite planą, nustatykite plano įgyvendinimo terminą. Svarbu tinkamai įvertinti savo jėgas. Jei užsibrėžite numesti 15 kg per savaitę – nepasieksite to, ko norite. Kliaukitės racionalumu.

tikslai

Pradėkite veikti

Žodis „atidėliojimas“ reiškia svarbių ir skubių reikalų atidėjimą vėlesniam laikui. Tikrai esate susipažinęs su situacija, kai, užuot rengę svarbų darbinį pranešimą, sėdėjote socialiniuose tinkluose, vedžiojote šunį ir buvote pasirengęs viskam, kad tik neprisiimtumėte pagrindinių pareigų. Atidėliojimas yra pavojingas, nes sumažina našumą, sukelia sąžinės priekaištus ir mažina savivertę. Norėdami išvengti šių pasekmių, sudarykite nuoseklų planą. Esmė ta, kad spręsti mažesnes užduotis nėra taip sunku, kaip spręsti dideles. Pavyzdžiui, tikslas išmokti užsienio kalbą gali sukelti paniką. Tačiau, jei nuspręsite išmokti po penkis naujus žodžius per dieną – viskas atrodys daug paprasčiau.

pradekite veikti

Išeikite iš savo komforto zonos

Norėdami pradėti naują gyvenimą, turite išeiti iš įprasto kasdieninio ciklo. Tikėtina, kad pasąmonė „skambins“ aliarmu, o vidinis balsas bandys jus atkalbėti. Tai normali psichikos reakcija į pokyčius. Pabandykite palaipsniui išeiti iš komforto zonos. Pasirinkite kitą kelią į darbą, užsisakykite neįprastą patiekalą restorane arba praleiskite savaitgalį vienas, jei esate įpratęs prie triukšmingų kompanijų. Net ir tokie, iš pirmo žvilgsnio, nedideli pakeitimai bus puikus tramplynas šuoliui į naują gyvenimą.

komforto zona


Taip pat skaitykite:

Jei radote klaidą, praneškite mums apie tai pažymėdami tekstą ir paspausdami Ctrl+Enter.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Back to top button

Pranešimas apie klaidą

Šis tekstas bus išsiųstas mūsų redaktoriams: