Realistinis pozityvumas: 4 geresnio gyvenimo strategijos

Tikriausiai jūsų aplinkoje yra tokių žmonių: pozityvių, patenkintų savimi ir gyvenimu. Kad ir kas nutiktų, jie išlieka optimistai. Tai nereiškia, kad jie neigia ar nepaiso pakilimų ir nuosmukių, jie priima tai, kas vyksta, bet neužstringa tame. Tokį požiūrį į gyvenimą galima pavadinti „realistiniu pozityvumu“.

Pradėkime nuo pagrindinio dalyko: ar tokie žmonės gimsta tokiais, ar tampa pozityviais laikui bėgant? Atsakymas – abu: kiekvienas turi reikiamą potencialą. Jį plėtoti yra ne tik pageidautina, bet ir būtina.

Toks mąstymo būdas daro prielaidą, kad mes priimame tai, kas vyksta, bet neperdedame problemos masto ir nesumenkiname savo sugebėjimų.

Šiame straipsnyje  pateikiame keturias realistinio pozityvumo ugdymo strategijas. Galbūt jos įkvėps jus džiugiems pokyčiams?

Pažvelkite į tai, kas vyksta, perspektyvoje

Mes dažnai painiojame savo suvokimą su tikrove. Suvokimas nėra faktai, bet mūsų įvykių interpretacija, o kartais tai neturi nieko bendra su tuo, kas iš tikrųjų įvyko. Todėl naudinga kiekvieną kartą pažvelgti į blogiausią, geriausią ir labiausiai tikėtiną galimą variantą. Jei šiandien žadėta sniego, tai gali būti pūga (blogiausias variantas), ryški saulė (geriausias variantas) ir nedidelis sniegas (labiausiai tikėtinas variantas).

Tai taip pat padeda pažvelgti į tai, kas vyksta, žvelgiant plačiau. Priminkite sau, kad viskas galėjo būti daug blogiau. Kitą kartą, kai jausitės prislėgtas, pažiūrėkite dokumentinį filmą apie žmones, patekusius į sunkias gyvenimo situacijas. Tai akimirksniu pakeis jūsų suvokimą apie situaciją ir pasiūlys naują sprendimą: jei jie tai padarė, galiu ir aš. Situaciją visada galima pakeisti – paprasčiausiai pakeičiant požiūrį į ją.

realistinis pozityvumas

Išsikelkite aukštesnius tikslus

Optimistai mato galimybes, o pesimistai – kliūtis. Tai, į ką sutelkiame dėmesį, labiausiai ir lemia mūsų pasaulio suvokimą, todėl šių požiūrių skirtumas nulemia gyvenimo kokybę. Pripažinkite, kad yra problema (realizmas), tada nukreipkite dėmesį į situacijos sprendimą (pozityvumas).

Svarbu ne tik susitelkti ties problemos sprendimu, bet ir mąstyti plačiai. Jei sergame, be gydymo metodų paieškos (problemos sprendimo) turime nusistatyti ir globalesnius tikslus. Ko jūs norite ateityje? Gal leistis į tolimą kelionę? Arba pagimdyti vaiką? Pradėkite apie tai galvoti dabar.

Įkvėpkite ir palaikykite save

Kalbėjimasis su savimi daro įtaką mūsų gyvenimui: tai arba sustiprina pasitikėjimą savimi ir savigarbą, o tai padeda judėti į priekį ir pasiekti tikslus, arba priverčia mus tikėti, kad nesusitvarkysime su užduotimi ir dėl to eikvojame laiką ir energiją.

Teigiamų pokyčių raktas yra jūsų vidinio dialogo tonas. Svarbu sau priminti, kad gyvenimas yra kontroliuojamas ir kad mes turime pakankamai jėgų augti ir spręsti iššūkius.

Pabandykite pakeisti savo žodyną: „privaloma“ pakeiskite „išsprendžiama“, „problema“ į „projektas“. Pamatysite: pasikeis jūsų jausmai ir požiūris į gyvenimą.

Kiekvienas iššūkis yra galimybė sužinoti apie save kažką naujo ir priartėti prie idealo, kurio siekiame. Nepamirškite pripažinti savo pastangų, pažangos ir pasiekimų, o teigiami vidiniai pokalbiai savęs atžvilgiu, bus jūsų sėkmės pagrindas.

palaikykite save

Ieškokite pavyzdžių

Pažvelgti į tuos, kuriais žavimės, ir semtis iš jų įkvėpimo – tai puikus būdas pakeisti, mūsų suvokiamą, tikrovę. Žvelgdami į juos matome: viskas yra įmanoma, o tai reiškia, kad turėtume išsikelti ambicingesnius tikslus. Galbūt ilgai svajojote tapti atletiškesni, bet manote, kad jau „per vėlu“? Pažvelkite į Faują Singh, kuris maratoną įveikė būdamas 89 metų. Ieškokite pavyzdžių, kurie jus įkvepia.

Nepaisant amžiaus, mūsų smegenis galima „performatuoti“, pertvarkyti. Kasdien ženkite nors ir mažus, bet atkaklius žingsnelius. Ir jums tikrai pavyks.


Taip pat skaitykite:

Back to top button