Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Apsaugos nuo vagysčių triukas: kodėl reikia paspausti klavišą du kartus
Straipsniai

Apsaugos nuo vagysčių triukas: kodėl reikia paspausti klavišą du kartus

Automobilio raktelis
Dalintis

Su šiuolaikiniais automobilio rakteliais galima greitai papiktnaudžiauti ir patekti į transporto priemonę. Galite apsisaugoti naudodami paprastą metodą.

Nuotoliniai rakteliai plačiai naudojami naujesniuose automobiliuose. Tuomet norint atidaryti ir užvesti automobilį pakanka būti šalia su nuotolinio valdymo raktu. Tačiau ši patogumo funkcija slepia pavojų, apie kurį žinoma jau maždaug 15 metų.

ADAC, atlikusi bandymus, patvirtino, kad daugumą automobilių su radijo ryšio sistemomis, tokiomis kaip Keyless, Keyless Go arba Keyless Entry, galima lengvai pavogti ir šiandien. Norėdami sužinoti, ar jūsų automobilis įtrauktas į sąrašą, galite patikrinti, ar jame yra jūsų automobilis.

Sąrašą rasite čia: Pažeidžiamiausių automobilių sąrašas

Ypač nukenčia automobilių savininkai, kurie stato savo transporto priemonę prie namų. Tada įžūlūs vagys bando perduoti raktelio, kuris yra kažkur namuose, radijo signalą, kad galėtų atidaryti automobilį ir jį užvesti paspausdami variklio paleidimo/išjungimo mygtuką.

Automobilių gamintojai privalo pasiūlyti saugias sistemas. Tai nėra raketų mokslas, tačiau yra du būdai, kaip tai padaryti:

UWB technologija: jei radijo raktams naudojami UWB (Ultra Wide Band) lustai, galima išmatuoti signalų sklidimo laiką ir taip nustatyti rakto atstumą iki automobilio. Jei paaiškėja, kad raktelis yra per toli, pavyzdžiui, radijo signalas sklinda ilgai, automobilio negalima atidaryti ir užvesti. Pastaraisiais metais šią technologiją naudoja vis daugiau modelių, pavyzdžiui, „Audi“, BMW, „Jaguar“, „Kia“ ir VW.

Judesio jutikliai: Ne tokie saugūs kaip UWB, tačiau raktelyje esantys judesio jutikliai taip pat gali būti naudojami. Jei raktelis nejudinamas kelias minutes, belaukiant raktelio technologija išsijungia. Tik tada, kai jutikliai vėl užfiksuoja judesį, pavyzdžiui, kai vairuotojas pasiekia raktą, technologija vėl tampa aktyvi. Problema yra ta, kad prieš išsijungiant be rakto veikiančiai funkcijai visada reikia palaukti kelias minutes. Per tą laiką kyla pavojus transporto priemonėms.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
FPRO nuotr. Ernestas Pilypas, Darius Jankauskas ir Vilius Petkevičius

Lietuvių startuolis keičia vaikų futbolą: „FPRO” pritraukė 2 mln. eurų investiciją globaliai plėtrai

Technologijų milžinas „Tesonet” skelbia apie strateginę 2 mln. eurų investiciją į lietuvių...

Mieliau dirba biuruose

Šokiruojantys tyrimo rezultatai: kodėl Baltijos šalių gyventojai bėga nuo nuotolinio darbo?

Kaune, SBA grupės verslo centre „Hermanas“, įvyko kviestinis verslo pusryčių renginys, subūręs...

Doomsday Clock

Įvykiai, keliantys grėsmę visam pasauliui, veikia kiekvieno žmogaus sveikatą. Mokslininkai atskleidė dar vieną Pasaulio pabaigos laikrodžio paslaptį

Paskutinio teismo dienos laikrodis, simbolizuojantis žmonijos artėjimą prie pasaulinės katastrofos, jau ilgą...

Užduotis - optinė iliuzija

Kokį gyvūną matote: vaizdas parodys, kaip veikia jūsų smegenys

Optinės iliuzijos dažnai stebina ir verčia mūsų smegenis matyti daugiau, nei iš...