Masinės aptarnavimo akcijos priežastis – vairo stiprintuvo gedimas, dėl kurio automobilį sunku valdyti, ypač važiuojant nedideliu greičiu, o tai gali padidinti avarijos riziką. Tai jau antroji masinė „Tesla“ techninės priežiūros akcija šiais metais.
Agentūra „Reuters“ primena, kad serviso akcija surengta po daugiau nei metus trukusio Nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos tyrimo, kai kai kurie „Tesla“ savininkai pranešė apie vairo gedimus. Vairuotojai skundėsi, kad negalėjo pasukti vairo, o kitiems reikėjo panaudoti daugiau jėgos nei įprastai. Kaip praėjusiais metais pranešė NHTSA, dėl šio gedimo buvo nuvilkta daugiau kaip 50 automobilių.
NHTSA pateiktame dokumente „ Tesla“ teigė, kad tam tikri 2023 m. „Model 3“ sedanai ir „Model Y“ krosoveriai, kuriuose įdiegta senesnė programinė įranga, gali būti linkę į gedimus dėl viršįtampių, dėl kurių kyla pavojus, kad bus perkrauti variklio pavaros komponentai grandinės plokštėje.
Bendrovės teigimu, jei tokia perkrovos būklė atsiranda važiuojant, vairavimo sistemai tai įtakos neturės. Vietoj to bus įjungtas vizualinis pavojaus signalas. Tačiau automobiliui sustojus, vairo stiprintuvas gali sugesti ir vėl pradėjus važiuoti likti išjungtas. Įmonė išleido programinės įrangos atnaujinimą, kuriame ši problema išsprendžiama.
Nuo sausio 10 d. „Tesla“ nustatė 3012 garantinių pretenzijų, kurios yra arba gali būti susijusios su šia būkle. Pranešimų apie su šia būkle susijusius nelaimingus atsitikimus ar mirties atvejus negauta.
Tai ne pirmoji „Tesla“ problema
Tai antroji didelė elektromobilių gamintojo serviso akcija šiais metais. Sausio mėnesį „Tesla“ atliko aptarnavimo akciją, susijusią su maždaug 239 000 transporto priemonių. Ankstesnės akcijos priežastis buvo sugedusios atbulinės eigos kameros.
Šaltinis: auto.dziennik.pl
Parašyti komentarą