Automobilio pirkimas yra brangi investicija, todėl turėtumėte į ją žiūrėti itin rimtai. Daugelis nepatyrusių vairuotojų labai lengvabūdiškai žiūri į naudoto automobilio pasirinkimą ir už tai brangiai sumoka.
Ekspertai nustatė 7 pagrindinius klausimus, kuriuos reikėtų užduoti pardavėjui, kad sutaupytumėte pinigų pirkiniui ir išvengtumėte nemalonumų.
Pirmiausia svarbu įsitikinti, kad bendraujate su tikruoju automobilio savininku. Tokiu atveju turite jo paklausti apie automobilio ridą ir kur jis buvo naudojamas. Sąžiningas pardavėjas neturi ko slėpti, todėl lengvai atsakys į šiuos klausimus. Pasiūlymo skaidrumas ir pardavėjo atvirumas turėtų vaidinti svarbiausią vaidmenį sudarant sandorį.
Dažnai pardavėjai bando nuslėpti automobilio problemas. Šiuo atžvilgiu svarbu atkreipti dėmesį į menkiausius trūkumus ir nurodyti juos pardavėjui. Geriau prieš bendraujant su juo išstudijuoti svarbiausius su konkrečiu modeliu susijusius dalykus, kad įsivaizduotumėte, su kuo teks susidurti.
Ekspertai taip pat rekomenduoja išsiaiškinti, kaip ir kada buvo atlikta automobilio techninė priežiūra, kokie darbai buvo atlikti ir kas buvo pakeista. Nereikėtų tikėti vien jų žodžiais; geriau paprašyti konkrečių paslaugų kvitų.
Geriausias sprendimas perkant naudotą automobilį – patikrinti jį autoservise, kuriame atliekama išsami diagnostika. Paslauga nebus pigi, tačiau žinosite apie visas automobilio problemas. Sąžiningas pardavėjas, neturintis ko slėpti, yra suinteresuotas tokia patikra, nes ji padės išspręsti visas problemas ir pagreitins sandorį. Jei pardavėjas vengia vykti į servisą, greičiausiai su automobiliu kažkas negerai.
Be to, bandomasis važiavimas yra svarbi pirkimo proceso dalis. Pirkti automobilį be jo yra neprotinga. Pardavėjas taip pat neturėtų nuo jo atkalbinėti. Priešingu atveju jo pasiūlymą turėtumėte vertinti įtariai.
Parašyti komentarą