Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Ant „kortos” pastatytas Italijos gamyklų likimas. Tai itin svarbu visai automobilių pramonei

3 min. skaitymo

Vienos iš automobilių pramonės milžinių – bendrovės „Stellantis“ – laukia svarbios derybos dėl jos Italijos gamyklų ateities. Gruodžio 17 d. bendrovės atstovai, tarp jų už veiklą Europoje atsakingas Jeanas-Philippe’as Imparato, susitiks su Italijos ekonomikos plėtros ministru Adolfo Urso.

 

Ant kortos pastatytas „Stellantis Group“ priklausančių Italijos gamyklų likimas. Viena vertus, tam nepadės jau kelis mėnesius trunkanti įtempta situacija tarp milžinės vadovybės ir Italijos vyriausybės atstovų, kita vertus, Tavarezo atsistatydinimas gali reikšti naują šių sudėtingų santykių pradžią. Sunku nuslėpti, kad buvęs Stellantis vadovas pastaruoju metu buvo Italijos vyriausybės viešasis priešas numeris vienas. Diskusijose daugiausia dėmesio bus skiriama gamyklų, tokių kaip istorinė Mirafiori gamykla Turine, plėtros strategijoms ir platesnio masto iššūkiams, su kuriais susiduria automobilių pramonė.

 

Italijos gamyklos „Stellantis“ strategijoje

Jean-Philippe Imparato pabrėžia, kad Italija yra svarbiausia grupės planuose. Jis atkreipia ypatingą dėmesį į Mirafiori gamyklą, kuri turėtų išlikti pagrindiniu bendrovės veiklos regione centru bent iki 2032 m. ir vėliau. Turino gamykloje, kuri yra vienas iš trijų „Stellantis“ pasaulinių centrų, ir toliau bus gaminamas elektrinis „Fiat 500“, taip pat bus kuriami nauji hibridiniai modeliai ir diegiamos novatoriškos technologijos komercinių transporto priemonių srityje.

„Mirafiori bus gyvas“ – skelbia Imparato, pranešdamas apie ambicingus planus jau 2025 m. gamybą padidinti iki 100 000 automobilių per metus.

 

Iššūkiai, su kuriais susiduria visa automobilių pramonė

Nepaisant patikinimų dėl stabilumo, „Stellantis“ Italijos gamyklos sunkiai susitvarko, o tai atspindi platesnio masto problemas, su kuriomis susiduria automobilių pramonė. Pasaulinė transformacija į elektromobilumą kelia gamintojams naujus iššūkius, pvz:

  • Didelės elektromobilių gamybos sąnaudos – apie 40 proc. didesnės nei vidaus degimo transporto priemonių.
  • Mažas elektrinių technologijų pritaikymas – Italijoje elektriniai automobiliai sudaro tik 4 proc. rinkos, o Kinijoje – 45 proc.
  • Klientų netikrumas – didelės kainos ir nepasitikėjimas naujomis technologijomis stabdo elektromobilių paklausą.
  • Imparato pripažįsta, kad pertvarkai reikia užtikrinti prieinamumą ir sukurti klientų saugumo jausmą.

Fiat logotipas

Krizė horizonte?

Nepaisant optimistinių vadovybės pareiškimų, daugelis „Stellantis“ Italijos gamyklų darbuotojų reiškia nerimą dėl ateities. Tokiose gamyklose, kaip Mirafiori, gamybos apribojimai, dažnas cassa integrazione (prastovos) sistemos naudojimas ir spaudimas mažinti sąnaudas kelia abejonių dėl ilgalaikio tvarumo.

Pramonės ekspertai pabrėžia, kad Italijos gamyklų sėkmė priklausys nuo „Stellantis“ gebėjimo prisitaikyti prie rinkos reikalavimų ir tarptautinės konkurencijos. Italija, turinti turtingą automobilių gamybos istoriją, šiandien stovi kryžkelėje – ar užteks inovacijų ir vyriausybės paramos, kad atkurtų vietos gamyklų spindesį?

 

Tai bus svarbus susitikimas

Stellantiso ir Italijos ekonomikos plėtros ministro susitikimas bus vienas svarbiausių įvykių, lemsiančių Italijos automobilių pramonės ateitį artimiausiais metais. Ar deklaracijos apie strateginį Italijos vaidmenį atsispindės grupės veiksmuose? Darbuotojai ir pramonės atstovai nekantriai laukia konkrečių detalių.

Automobilių pramonė žengia į precedento neturinčių iššūkių erą. Italijai, kurioje įsikūrę kultiniai prekių ženklai ir gamyklos, šios transformacijos rezultatai bus labai svarbūs – ir ekonomikai, ir tūkstančiams darbuotojų.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus