Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Ant kurios ašies reikėtų montuoti „geresnes žiemines padangas“? Ar tikrai žinote teisingą atsakymą?
Automobiliai / Transporto priemonėsPatarimai

Ant kurios ašies reikėtų montuoti „geresnes žiemines padangas“? Ar tikrai žinote teisingą atsakymą?

Ant kokios ašies montuoti padangas
Dalintis

Ką daryti, jei dvi padangos yra labiau susidėvėjusios nei kitos? Nuomonės šiuo klausimu smarkiai išsiskiria, nors kai kurie žmonės aršiai diskutuoja, pasirodo, yra tik vienas teisingas sprendimas. Jį verta žinoti, ypač dabar, prieš prasidedant žiemos šėlsmui.

 

Net jei perkate keturių padangų komplektą, po kurio laiko galite pastebėti, kad kai kurios iš jų turi daug daugiau naudojimo žymių nei kitos. Toks protektoriaus nusidėvėjimas yra visiškai normalus ir labai dažnas reiškinys. Tačiau ką daryti, jei negalite sau leisti įsigyti naujų padangų? Ar galite naudoti tokias padangas ir, svarbiausia, ar svarbu, ant kurios ašies jas uždėsite? Pasirodo, tai labai svarbu!

 

Ant kurios ašies montuojame „geresnes žiemines padangas“? Atsakymą į šį klausimą verta žinoti

Jei protektoriaus nusidėvėjimas artėja prie minimalaus rekomenduojamo nusidėvėjimo gylio, verta pagalvoti apie padangų pirkimą. Ekspertai teigia, kad geriausia pakeisti visą padangų komplektą. Tačiau jei mūsų padangos dar nenusidėvėjusios, bet plika akimi matyti, kad dvi yra daug mažiau nusidėvėjusios, turime žinoti, ką daryti, kad užtikrintume maksimalų savo ir kitų eismo dalyvių saugumą. Nepriklausomai nuo to, ar mūsų automobilis varomas priekiniais, galiniais, ar visais keturiais ratais, turime pasirūpinti savo ir kitų žmonių saugumu tinkamai. Taigi ant kurios ašies turėtume užsidėti geresnes, mažiau nudilusias padangas?

Žieminių padangų protektoriaus gylis

Pasirodo, ši tema tarp internautų ir vairuotojų labai kaitina atmosferą, o nuomonės šiuo klausimu smarkiai išsiskiria. Pasiklausius ekspertų, paaiškėja, kad galime rinktis iš dviejų variantų:

  • 1 variantas – geresnės padangos ant galinės ašies. Tai suteikia automobiliui didesnį stabilumą, saugumą posūkiuose ir atsparumą akvaplanavimui, tačiau taip pat pailgina stabdymo kelią ir šiek tiek sumažina sukibimą su keliu.
  • 2 variantas: geresnės padangos ant priekinės ašies. Tai užtikrina geresnį sukibimą su keliu (ypač pajudant iš vietos), didesnį stabilumą tiesiame kelyje ir trumpesnį stabdymo kelią, jei padangos važiuoja ant sausos dangos. Tačiau, deja, šis sprendimas taip pat turi didelę įtaką transporto priemonės saugumui ir valdymui. Susiduriame su didesniu slydimo pavojumi, daug sunkesniu valdymu posūkiuose ir klaidingu saugumo jausmu.

 

Pasirinkus antrąjį variantą, atsiranda slydimo pavojus, o tokiose situacijose gali nepavykti susidoroti net profesionaliems ir didelio meistriškumo vairuotojams. Tai sudėtingos situacijos, kuriose dažnai turime sekundės dalis tinkamai sureaguoti, jų gali nepakakti ir jos gali baigtis tragedija.

Taigi sprendimas būtų toks: Po kiekvienos žiemos padangas pažymėti kur ant kokios ašies buvo sumontuotos, o kitais metais sukeisti vietomis. Tokiu atveju padangos dėvėsis tolygiai.

Šaltinis: Moto.pl

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

5 Komentarai

guest
5 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
RimasVILNIUS
RimasVILNIUS
prieš 6 mėnesių

Adomai Račkauskai, kaip gali rašyt žiniasklaidai straipsnelį, kai nelabai turi supratimo, ką rašai… štai, toks aš pabūsiu nepadoriai kategoriškas. An kur montuoti ratus, priklauso nuo masės, kuri tą ašį spaudžia ir kuri ašis varančioji. Apie tai reikia rašyti, čia svarbiausi faktoriai. Esu profesionalus inžinierius mechanikas su aukštuoju inžineriniu išsilavinimu.
Skaito gana daug žmonių, ir pinigus tamstai moka už tą straipsnį. Nesuprantu, kaip galima taip rašyti neprofesionaliai.

Paskutinį kartą redagavo prieš 6 mėnesių RimasVILNIUS
Darboslav montoslav
Darboslav montoslav
prieš 6 mėnesių

Ka jūs čia rasot kam žimet padangas ?ipač ant šono kur kreida gali likti po 5metus, jaigu mototojas su patirtimi mato plika akym kur ka deti, ipač jaigu ant 2ju padangu yra akmenukai o ant 2ju ne jai su akmenukais dedi i prieki jai be i gala ir jokio protektoriaus gylio matuot nereikia ir jokiu zimejimu🙃

Edmas
Edmas
prieš 6 mėnesių

Labai priklauso kuri ašis varancioji.

Mikas
Mikas
prieš 6 mėnesių

Jau po pirmo naujų padangų naudojimo sezono plika akimi galima įžiūrėti kurios daugiau nudilo. Kasmet dėdamas ir keitalioji.

Panašūs straipsniai
Karštis automobilyje

5 automobilių problemos, kylančios karštu oru: ko saugotis vasaros sezono metu

Karštis vasarą – malonus tik iki tam tikros ribos. Jis gali būti...

Nereikia leisti viryklei pasiekti tokios būsenos

Kaip nuvalyti viryklę nuo senų dėmių: 6 priemonės, kurios padės net beviltiškoje situacijoje

Riebios dėmės ant viryklės – tikras iššūkis, ypač jei jos ten įsitaisė...

Tesla Model S kainos krenta

Naudotų „Tesla Model 3“ kainos krenta: Amerikietiška tendencija atkeliauja į Europą ir ką tai reiškia pirkėjui Lietuvoje?

Pastarųjų mėnesių duomenys iš JAV antrinės automobilių rinkos siunčia aiškų signalą, kuris...

Telefonas saulėje

Slapta vieta, kurią žino ne visi vairuotojai: kaip išgelbėti išmanųjį telefoną nuo karščio

Tai buvo įprasta liepos diena, kai Tomas nubėgo į parduotuvę „vos penkioms...