Ką daryti, jei dvi padangos yra labiau susidėvėjusios nei kitos? Nuomonės šiuo klausimu smarkiai išsiskiria, nors kai kurie žmonės aršiai diskutuoja, pasirodo, yra tik vienas teisingas sprendimas. Jį verta žinoti, ypač dabar, prieš prasidedant žiemos šėlsmui.
Net jei perkate keturių padangų komplektą, po kurio laiko galite pastebėti, kad kai kurios iš jų turi daug daugiau naudojimo žymių nei kitos. Toks protektoriaus nusidėvėjimas yra visiškai normalus ir labai dažnas reiškinys. Tačiau ką daryti, jei negalite sau leisti įsigyti naujų padangų? Ar galite naudoti tokias padangas ir, svarbiausia, ar svarbu, ant kurios ašies jas uždėsite? Pasirodo, tai labai svarbu!
Ant kurios ašies montuojame „geresnes žiemines padangas“? Atsakymą į šį klausimą verta žinoti
Jei protektoriaus nusidėvėjimas artėja prie minimalaus rekomenduojamo nusidėvėjimo gylio, verta pagalvoti apie padangų pirkimą. Ekspertai teigia, kad geriausia pakeisti visą padangų komplektą. Tačiau jei mūsų padangos dar nenusidėvėjusios, bet plika akimi matyti, kad dvi yra daug mažiau nusidėvėjusios, turime žinoti, ką daryti, kad užtikrintume maksimalų savo ir kitų eismo dalyvių saugumą. Nepriklausomai nuo to, ar mūsų automobilis varomas priekiniais, galiniais, ar visais keturiais ratais, turime pasirūpinti savo ir kitų žmonių saugumu tinkamai. Taigi ant kurios ašies turėtume užsidėti geresnes, mažiau nudilusias padangas?
Pasirodo, ši tema tarp internautų ir vairuotojų labai kaitina atmosferą, o nuomonės šiuo klausimu smarkiai išsiskiria. Pasiklausius ekspertų, paaiškėja, kad galime rinktis iš dviejų variantų:
- 1 variantas – geresnės padangos ant galinės ašies. Tai suteikia automobiliui didesnį stabilumą, saugumą posūkiuose ir atsparumą akvaplanavimui, tačiau taip pat pailgina stabdymo kelią ir šiek tiek sumažina sukibimą su keliu.
- 2 variantas: geresnės padangos ant priekinės ašies. Tai užtikrina geresnį sukibimą su keliu (ypač pajudant iš vietos), didesnį stabilumą tiesiame kelyje ir trumpesnį stabdymo kelią, jei padangos važiuoja ant sausos dangos. Tačiau, deja, šis sprendimas taip pat turi didelę įtaką transporto priemonės saugumui ir valdymui. Susiduriame su didesniu slydimo pavojumi, daug sunkesniu valdymu posūkiuose ir klaidingu saugumo jausmu.
Pasirinkus antrąjį variantą, atsiranda slydimo pavojus, o tokiose situacijose gali nepavykti susidoroti net profesionaliems ir didelio meistriškumo vairuotojams. Tai sudėtingos situacijos, kuriose dažnai turime sekundės dalis tinkamai sureaguoti, jų gali nepakakti ir jos gali baigtis tragedija.
Taigi sprendimas būtų toks: Po kiekvienos žiemos padangas pažymėti kur ant kokios ašies buvo sumontuotos, o kitais metais sukeisti vietomis. Tokiu atveju padangos dėvėsis tolygiai.
Šaltinis: Moto.pl
Adomai Račkauskai, kaip gali rašyt žiniasklaidai straipsnelį, kai nelabai turi supratimo, ką rašai… štai, toks aš pabūsiu nepadoriai kategoriškas. An kur montuoti ratus, priklauso nuo masės, kuri tą ašį spaudžia ir kuri ašis varančioji. Apie tai reikia rašyti, čia svarbiausi faktoriai. Esu profesionalus inžinierius mechanikas su aukštuoju inžineriniu išsilavinimu.
Skaito gana daug žmonių, ir pinigus tamstai moka už tą straipsnį. Nesuprantu, kaip galima taip rašyti neprofesionaliai.
Sveiki Rimai, visų pirmą vertėtų pačiam pasidomėti apie tai ir pateikti argumentus, šaltinį, mokslinius tyrimus ir kitą informaciją. Jūsų pateikta informacija yra pritaikyta sunkiajai technikai, o ne lengviesiems automobiliams. Šiame straipsnyje yra nurodytas šaltinis, kuriame pateikiama informacija. Be to jeigu dar nepastebėjote šiame portale visi straipsniai yra nemokami, už juos nereikia mokėti nė vieno cento, ar jūs mokėjote? Jei taip – įrodykite. Nesuprantu, kaip toks „išskirtinis” inžinierius nesigaudote. Taigi, jei norite įrodyti savo asmeninę tiesą, atsiųskite visą informaciją, įrodymus, argumentus ir šaltinius el. paštu adomas[eta]kaipkada.lt. Su malonumu parašysiu apie tai viešai. Gražaus penktadienio, 13 d., pilnaties. 🙂
Ka jūs čia rasot kam žimet padangas ?ipač ant šono kur kreida gali likti po 5metus, jaigu mototojas su patirtimi mato plika akym kur ka deti, ipač jaigu ant 2ju padangu yra akmenukai o ant 2ju ne jai su akmenukais dedi i prieki jai be i gala ir jokio protektoriaus gylio matuot nereikia ir jokiu zimejimu🙃
Labai priklauso kuri ašis varancioji.
Jau po pirmo naujų padangų naudojimo sezono plika akimi galima įžiūrėti kurios daugiau nudilo. Kasmet dėdamas ir keitalioji.