„Audi“ grupė paskelbė 2024 m. pirmojo pusmečio finansinę ataskaitą. Duomenys parodė, kad bendrovės pajamos šiuo laikotarpiu buvo 30,9 mlrd. eurų. 9,5 proc. mažiau nei pernai, veiklos pelnas buvo 1,982 mlrd. eurų, veiklos marža – 6,4 proc. ir grynieji pinigų srautai – 1,13 mlrd. eurų, o grynieji pinigų srautai per metus sumažėjo 39,9 proc. daugiausia dėl mažesnio produktyvumo.
Kalbant apie pristatytus automobilius, pirmąjį pusmetį „Audi Group“ iš viso pristatė 843 991 „Audi“, „Bentley“ ir „Lamborghini“ prekės ženklų automobilį (-8,2 % per metus). Palyginti su 2024 m. pirmuoju ketvirčiu, antrąjį ketvirtį „Audi“ markės automobilių pristatymas padidėjo 10 %, ypač grynai elektrinių modelių (+15 %, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu).
Per metus sumažėjusį pristatymų skaičių „Audi“ aiškina tiekimo trūkumais ir modelių pokyčiais. Tuo pat metu grynai elektrinių modelių pristatymas per pirmąjį pusmetį padidėjo 1,3 % iki 76 657 vienetų (2023 m. pirmąjį pusmetį – 75 647 vienetai); hibridinių transporto priemonių tiekimas taip pat gerokai išaugo – metinis augimas siekė apie 61 %.
Europoje „Audi“ visiškai elektrinių modelių paklausa išlieka stabili, nepaisant to, kad daugelyje rinkų buvo sumažintos arba panaikintos subsidijų programos. Buvo pristatyti 48 332 elektromobiliai, taigi jų buvo pristatyta tik 1,7 % mažiau nei praėjusiais metais. Pirmąjį šių metų pusmetį „Audi“ prekės ženklo atstovai klientams pristatė 343 575 automobilius, t. y. 9,7 % mažiau nei pernai. Vokietijos vidaus rinkoje pristatytų automobilių skaičius taip pat sumažėjo ir siekė 102 511 automobilių.
JAV rinkoje toliau auga „Audi“ elektromobilių paklausa. Pirmąjį šių metų pusmetį „Audi“ prekės ženklas pristatė 11 121 elektromobilį, t. y. 10,2 % daugiau nei pernai. Iš viso pristatyta 92 913 automobilių, t. y. 14,2 % mažiau nei pernai.
Audi prekės ženklas išlieka stiprus Kinijoje. Nepaisant padidėjusios konkurencijos ir nuosmukio aukščiausios klasės rinkose, „Audi“ vis tiek pristatė 320 370 automobilių (-1,9 % per metus) ir beveik pasiekė praėjusių metų lygį.
Audi“ generalinis direktorius Gernotas Dorneris teigė, kad šį pavasarį įvykus pasaulinei ‚Audi Q6 e-tron‘ premjerai, bendrovė įžengė į modelių sprogimo laikotarpį. „2024 ir 2025 m. pristatysime daugiau nei 20 modelių. Su grynai elektriniais modeliais, hibridiniais automobiliais ir naujos kartos efektyviais vidaus degimo varikliais varomais automobiliais plečiame ir atnaujiname savo produktų portfelį ir pozicionuojame save kaip lanksčius ir patikimus. Tai mums bus naudinga ir pristatymų bei pelno prasme“.
Atrinkti pagrindiniai Audi grupės rodikliai
2024 m. pirmasis pusmetis | 2023 m. pirmasis pusmetis | |
Pristatymas automobilių Brand Group | 843 991 | 919.548 |
Pajamos milijonais eurų | 30.939 | 34.169 |
eurų, veiklos pelnas | 1.982 | 3.417 |
Veiklos marža procentais | 6,4 | 10,0 |
Grynasis pinigų srautas mln. eurų | 1.130 | 1.882 |
Finansinis rezultatas mln. eurų | 783 | 880 |
Pelnas po mokesčių mln. eurų | 2.154 | 3.262 |
Su ES taksonomija suderintos pajamos procentais | 14,0 | 14,9 |
Audi prekės ženklo pristatymas klientams
2024 m. pirmasis pusmetis | Pirmasis 2023 m. pusmetis | Dev. palyginti su 2023 m | |
Pasaulis | 832 957 | 907.111 | -8,2 % |
Europa | 343.575 | 380.476 | -9,7 % |
– Vokietija | 102.511 | 125.690 | -18,4 % |
– Jungtinė Karalystė | 65.343 | 68.099 | -4,0 % |
– Prancūzija | 24.813 | 24.385 | +1,8 % |
– Italija | 38.289 | 36.169 | +5,9 % |
– Ispanija (įskaitant Kanarų salas) | 19.788 | 22.354 | -11,5 % |
JAV | 92.913 | 108.345 | -14,2 % |
Meksika | 5.533 | 6.328 | -12,6 % |
Brazilija | 2.718 | 2.855 | -4,8 % |
Žemyninė Kinija ir Honkongas | 320.370 | 326.505 | -1,9 % |
Parašyti komentarą