Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Didžiausia pasaulyje elektromobilių gamintoja BYD žengia į Lietuvos rinką su „Inchcape“

2 min. skaitymo
BYD elektromobiliais bus prekiaujama Lietuvoje

Lietuvoje – naujas automobilių žaidėjas! Tarptautinė automobilių prekybos kompanija „Inchcape“ ir didžiausia pasaulyje elektromobilių gamintoja BYD sujungia jėgas, kad Lietuvos vairuotojams pasiūlytų platų BYD elektromobilių asortimentą.

Europoje jau pristatyti aštuoni nauji šio prekės ženklo automobiliai, įskaitant hečbekus, sedanus ir visureigius. Atsižvelgdama į Lietuvos vartotojų pageidavimus, BYD pristatys strategiškai šiai rinkai tinkančius modelius.

 

Išankstinė prekyba nuo kovo mėn.

Išankstinio pardavimo metu bus galima įsigyti „Seal U“, „Seal U DM-i“, „Seal“, „Sealion 7“, „Atto 3“ automobilius, kurių išankstiniai pardavimai prasidės kovo mėnesį. BYD „Inchcape“ salonas Vilniuje bus atidarytas balandžio pradžioje, o Kaune ir Klaipėdoje – atitinkamai antrojo ir ketvirtojo ketvirčio pabaigoje.

„Inchcape“ yra jau pripažintas oficialus BYD lengvųjų automobilių platinimo partneris Belgijoje, Liuksemburge, Etiopijoje, Singapūre ir Estijoje.

Naujai užsimezgusi partnerystė leis klientams mėgautis ne tik BYD naujos energijos transporto priemonių (NEV) asortimentu, bet ir „Inchcape“ teikiamomis pridėtinės vertės paslaugomis antrinėje rinkoje.

Pavyzdžiui, originalių atsarginių dalių keitimu, diagnostiniais patikrinimais bei garantiniu aptarnavimu per visą transporto priemonės gyvavimo ciklą.

BYD automobilių hibridai

Daugiau pasirinkimo galimybių

„Inchcape“ vadovo Lietuvoje Aurimo Tamašausko teigimu, BYD atėjimas į Lietuvą ne tik praplės automobilių rinką, bet ir suteiks vartotojams daugiau pasirinkimo galimybių.

„BYD plėtra Lietuvos rinkoje yra atsakas į didėjantį šalies poreikį rinktis tvaresnius judumo sprendimus. Didžiuojamės galėdami bendradarbiauti su BYD.

Tai mums leis užtikrinti išskirtinę prekės ženklo patirtį, teikti puikų aptarnavimą ir pasiūlyti dar daugiau pasirinkimo galimybių savo klientams.

Derindami savo darbuotojų patirtį vietos rinkoje su mūsų išskirtinėmis pasaulinėmis platinimo platformomis ir skaitmeniniais gebėjimais, galime atverti naujų įdomių galimybių šiam prekės ženklui Lietuvoje“, – sako A. Tamašauskas.

Šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus