Bendrovė „Mercedes-Benz“ plečia dirbtinio intelekto panaudojimą ir integruoja jį į savo automobilius valdymą balsu. Įdiegus „ChatGPT“, valdymas balsu „Hey Mercedes“ taps dar intuityvesnis. Pasirenkamoji beta versija pradėta taikyti JAV ir gali būti naudojama daugiau kaip 900 000 automobilių, kuriuose įrengta MBUX informacijos ir pramogų sistema.
Klientai gali dalyvauti programoje naudodamiesi „Mercedes me“ programėle arba tiesiogiai iš savo automobilio komanda „Hey Mercedes, I want to join the beta programme“ (jei aktyvuotos atitinkamos „Mercedes me connect“ paslaugos). Ji įgyvendinama belaidžiu būdu. Mercedes-Benz integruoja ChatGPT per Azure OpenAI Service, pasinaudodama Microsoft debesijos ir dirbtinio intelekto platformos galimybėmis.
Dauguma balso asistentų apsiriboja iš anksto nustatytomis užduotimis ir atsakymais, o „ChatGPT“ naudoja išsamų kalbos modelį, kad gerokai pagerintų natūralios kalbos supratimą ir išplėstų temas, į kurias gali atsakyti.
Vartotojai gali naudotis balso asistentu, kuris ne tik atsako į natūraliai suformuluotas komandas, bet ir geba vesti pokalbius. Netrukus jis galės pateikti išsamų atsakymą į klausimą apie kelionės tikslo detales, naują vakarienės receptą ar kitus sudėtingus klausimus – ir visa tai nepaleidžiant rankų nuo vairo ar akių nuo kelio.
Duomenys, surinkti davus balso komandas, patenka į „Mercedes-Benz“ išmaniąją debesiją, kur yra anonimizuojami ir analizuojami.
Šaltinis: i.pl