Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Dar vienas kinų elektromobilis „Hongqi EHS7”. Debiutuos ir Europoje
Automobiliai / Transporto priemonės

Dar vienas kinų elektromobilis „Hongqi EHS7”. Debiutuos ir Europoje

Hongqi EHS7 3
Dalintis

Aukščiausios klasės Kinijos prekės ženklo „Hongqi“ asortimentą netrukus papildys dar vienas modelis – vidutinio dydžio elektrinis visureigis „Tiangong 08“, kuris už Kinijos ribų bus žinomas kaip „Hongqi EHS7“.

Naujasis modelis bus siūlomas su vieno ir dviejų variklių įrenginiais, keliomis baterijomis, įskaitant keičiamąsias, o jo kaina prasidės nuo 54 000 eurų. KLR, kur jau priimami užsakymai, „Tiangong 08“ yra gerokai pigesnis – nuo 239 800 juanių arba maždaug 32 000 eurų. Pilnas pardavimas prasidės sausio 7 d.

Tiangong 08/Hongqi EHS7 sukurtas ant Tiangong grynai elektrinės platformos. Krosoveris turi stogo lidaro sistemą, pneumatinę pakabą ir penkių vietų saloną su odiniais apmušalais ir medžio apdaila. Priekyje įrengtas klasteris, sujungiantis multimedijos sistemos ekraną ir prietaisų skydelį. Tokia pat įranga įrengta ir praėjusių metų pradžioje debiutavusiame „Hongqi EH7“ sedane.

Hongqi EHS7

Vietoj durų rankenėlių yra mygtukai; yra skyrius belaidžiam įkrovimui ir vieta smulkiems daiktams laikyti. Į įrangos sąrašą taip pat įtrauktas projekcinis ekranas ir „Dolby Atmos“ garso sistema.

Krosoveris gavo išmaniųjų vairavimo asistentų rinkinį ilgu pavadinimu „SimNav High-Level Intelligent Driving System“, kurį sukūrė „Hongqi“. Ją valdo „Qualcomm Snapdragon Ride SoC“ lustas su 100 TOPS skaičiavimo galia.

Baziniame EHS7 įrengtas vienas 344 arklio galių variklis, o visais ratais varomą versiją papildo 275 arklio galių priekinis variklis. Maksimalus aukščiausio varianto greitis – 200 kilometrų per valandą. Kitų charakteristikų kol kas nėra.

Hongqi EHS7 vidus

Bus galima rinktis akumuliatorius: 111 kWh talpos trigubas ličio akumuliatorių paketas leis vienatūriui krosoveriui be įkrovimo nuvažiuoti iki 730 kilometrų, o visais ratais varomam krosoveriui – iki 680 kilometrų pagal Kinijos CLTC ciklą. Be to, bus galima įsigyti ličio-geležies-fosfato akumuliatorių ir keičiamą akumuliatorių, kurių talpa kol kas nežinoma.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Kelių mokesčių rinkliavos / Tatiana Diuvbanova / Shutterstock.com

Būkite atsargūs atostogaudami. Vagys naudoja naują metodą vadinamą „prie vartų“

Policija Europoje vis dažniau įspėja apie naują vagių metodą, kuris daugiausia nukreiptas...

Stipri kruša

Neturite garažo? Visi būdai, kaip apsaugoti automobilį nuo artėjančios krušos

Pastaraisiais metais klimato kaita lėmė, kad anksčiau Lietuvoje gana reti meteorologiniai reiškiniai,...

Lipnus automobilio vairas

Kodėl vairas tampa lipnus ir kaip išspręsti problemą

Daugeliui vairuotojų pažįstamas nemalonus lipnus sluoksnis ant vairo, kurio neįmanoma pašalinti įprastomis...

Griežtos baudos

Kelių eismo taisyklių pažeidimai Lietuvoje ir Europoje: kuriose šalyse – didžiausios baudos

Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimai – viena pagrindinių eismo įvykių priežasčių tiek...