Nors „R5 E-Tech Electric“ pristatymas prasidėjo sparčiai, „Renault“ sunkiai dirba, kad pašalintų pirmąsias naujosios žvaigždės problemas. Daugiau nei 15 000 savininkų buvo pakviesti atvykti į autoservisą. Kas nutiko?
Paradoksas. Tuo metu, kai šiuolaikiniai automobiliai tampa vis sudėtingesni, jų kūrimo laikas linkęs trumpėti. Todėl tik nedaugelis naujų automobilių išleidžiami be elektroninių klaidų.
Pavyzdžiui, naujausiame elektriniame R5 E-Tech, vienoje iš didžiųjų 2024 m. žvaigždžių, virtualusis asistentas Reno kol kas veikia gana temperamentingai. Bet svarbiausia, kad kai kurie pirmieji savininkai negalėjo įjungti priekinės ar atbulinės pavaros. Dabar kai kurie net negali automobilio užvesti, tiksliau įjungti.
Savininkus įspėjo programa
Žurnalas „Automobile Magazine“ apie šią didelę „Renault 5 electric“ pradinę problemą papasakojo daugiau nei prieš mėnesį. Laimei, „Renault“ reagavo greitai. pasiūliusi ribojančią avarinę procedūrą, markė įdiegė paprastesnį ir patvaresnį techninį sprendimą. Naujojo R5 atveju tai reiškia pirminį atšaukimą, kurio kodas 0EN5, tiksliau, „specialią techninę operaciją“.
Į servisą turi atvykti iš viso 15 722 „Renault 5 E-Tech Electrique“ egzemplioriai Prancūzijoje. Šis atnaujinimas bus taikomas nemokamai, žinoma, kaip ir 10 „Alpine A290“. Ištaisymas trunka apie 30 minučių, atliekamas kompiuterio perprogramavimas. To negalima atlikti nuotoliniu būdu. Todėl, norėdami pasinaudoti šia paslauga, turite susitarti su autoservisu dėl susitikimo. Pasak „Renault“, ši procedūra „padės išvengti galimo negalėjimo užvesti variklį, su arba be STOP įspėjamosios lemputės ir prietaisų skydelyje rodomos žinutės ‚Elektros variklio gedimas‘.
Šaltinis: automobile-magazine.fr
Parašyti komentarą