Kinijos klientai jautėsi apgauti BYD, pagrindinio pasaulinės automobilių rinkos dalyvio. Vasario 11-18 d. Kinijos vartotojų skundų dėl automobilių platformą „12365auto.com“ užplūdo tūkstančiai nepatenkintų BYD klientų pranešimų.
Per septynias dienas buvo gauta daugiau kaip 4 700 skundų , o BYD automobiliai, įskaitant geriausiai parduodamų Ocean ir Dynasty serijų automobilius, pateko į pirmąjį dešimtuką platformos paskelbtame sąraše, kuriame modeliai suskirstyti pagal gautų skundų skaičių.
Keista, kad klientų skundai buvo ne dėl transporto priemonių kokybės ar galimų gedimų, o dėl bendro nusivylimo, kurį sukėlė svarbios informacijos nuslėpimas prieš perkant.
Viename skunde, kurį atsiuntė hibridinio sedano Seal 06 DM-i savininkas, teigiama, kad pirkdamas automobilį jis ne kartą klausė pardavėjo, ar šiais metais bus išleistas naujesnis modelis.
Tačiau praėjus vos pusmečiui po to, kai atsiėmiau automobilį, buvo išleistas naujas modelis su pastebimai patobulinta komplektacija už tą pačią kainą, sakė nepatenkintas vartotojas ir pridūrė, kad pareikalavo iš bendrovės nemokamo atnaujinimo ir kompensacijos. Taigi „senus“ modelius įsigiję klientai jautėsi nukentėję.
Skundai yra vienas iš šalutinių užsitęsusio kainų karo ir hiperkonkurencijos Kinijos rinkoje, kai automobilių gamintojai mažina kainas siūlydami nemokamas funkcijas ar paskatas ir naujus modelius pristato greičiau nei kitų šalių bendrovės, padarinių.
BYB