Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės „Dievo akis“ atsiras visuose BYD automobiliuose. Ji matys viską daug geriau nei vairuotojo akys
Automobiliai / Transporto priemonės

„Dievo akis“ atsiras visuose BYD automobiliuose. Ji matys viską daug geriau nei vairuotojo akys

Eye of God BYD matys viską
Dalintis

Kinijos automobilių gamintoja BYD planuoja padaryti revoliuciją autonominio vairavimo srityje – visuose savo modeliuose, net ir pačiuose pigiausiuose, įrengti autopiloto sistemą „Eye of God“. BYD įkūrėjo ir generalinio direktoriaus Wang Chuanfu teigimu, po 2-3 metų autonominio vairavimo sistemos taps tokios pat privalomos, kaip ir oro pagalvės ar saugos diržai.

Įmonė ketina tapti šios srities lydere, todėl pristatant naują firminio autopiloto „Dievo akis“ versiją buvo paskelbta, kad ji bus įdiegta visuose modeliuose, įskaitant ir pačius pigiausius. Tarp jų ir BYD Seagull hečbekas, kuris kainuoja tik 70 000 juanių (apie 9 600 JAV dolerių).

Autopilotas iš karto bus integruotas į 21 modelį, įskaitant 11 BYD modelių ir 10 dukterinių markių automobilių. Be to, yra trys „Dievo akies“ versijos su skirtinga technine įranga ir našumu. Pigiausi modeliai bus „Dievo akies C“ versija su 12 kamerų ir 17 radarų. Pažangesnė „God’s Eye B“ versija turi ir lazerį, o jutiklių skaičius padidintas iki trijų dešimčių. Aukščiausios klasės „God’s Eye A“ turi tris lazerius ir dvigubai didesnę duomenų apdorojimo galią nei „God’s Eye B“ – tačiau tokį autopilotą turi tik brangus „Yangwang“.

Eye of God BYD automobiliuose

Taip pat buvo paskelbta, kad „Xuanji“ elektroninėje architektūroje, kuria grindžiama „Dievo akis“, bus integruotas dirbtinio intelekto modelis „DeepSeek R1“, kuris gali būti naudojamas įvairioms užduotims – nuo natūralios kalbos apdorojimo iki mašininio matymo. Tai turėtų pagerinti autonominio valdymo sistemų veikimą ir sumažinti klaidų skaičių. Autopilotai „God’s Eye A“ ir „God’s Eye B“ galės veikti ir mieste, ir greitkeliuose, o „God’s Eye C“ – tik greitkeliuose.

Visos šios naujovės kol kas taikomos tik Kinijoje, kur dėl vairuotojų nuovargio kasmet įvyksta iki 21 proc. avarijų. Autonominio vairavimo sistemos gali pagerinti saugumą, tačiau jos paprastai prieinamos tik 200 tūkst. juanių (apie 27 500 JAV dolerių) kainų segmente. Atsižvelgiant į tai, kad bus galima įsigyti daug pigesnių modelių „Eye of God“, BYD gali padaryti nedidelę revoliuciją.

Šaltinis: Arenaev

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Kelių mokesčių rinkliavos / Tatiana Diuvbanova / Shutterstock.com

Būkite atsargūs atostogaudami. Vagys naudoja naują metodą vadinamą „prie vartų“

Policija Europoje vis dažniau įspėja apie naują vagių metodą, kuris daugiausia nukreiptas...

Stipri kruša

Neturite garažo? Visi būdai, kaip apsaugoti automobilį nuo artėjančios krušos

Pastaraisiais metais klimato kaita lėmė, kad anksčiau Lietuvoje gana reti meteorologiniai reiškiniai,...

Lipnus automobilio vairas

Kodėl vairas tampa lipnus ir kaip išspręsti problemą

Daugeliui vairuotojų pažįstamas nemalonus lipnus sluoksnis ant vairo, kurio neįmanoma pašalinti įprastomis...

Griežtos baudos

Kelių eismo taisyklių pažeidimai Lietuvoje ir Europoje: kuriose šalyse – didžiausios baudos

Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimai – viena pagrindinių eismo įvykių priežasčių tiek...