Ilgalaikėje DS prekės ženklo plėtros strategijoje numatomas perėjimas į prabangos segmentą, kuriame prabangos pojūtis kuriamas kruopščiai parinktomis apdailos medžiagomis ir dėmesiu detalėms. Tai lėtas procesas, kuris gali užtrukti 10 ar 20 metų.
DS ketina tapti kažkuo panašiu į Louis Vuitton automobilių pramonėje ir pereiti į aukštesnį kainų segmentą, kad galėtų konkuruoti ne su Mercedes-Benz ir BMW, bet su Rolls-Royce ir Bentley (apie tą patį svajoja ir Jaguar). Tai interviu britų žurnalui „Autocar“ pareiškė markės vyriausiasis dizaineris Thierry Metros. Pasak jo, pozicionavimui pakeisti reikia laiko, o kadangi prekės ženklas dar labai jaunas (DS nepriklausomybę įgijo 2014 m.), toli gražu neaišku, ar jis sugebės tapti prabangiu prekės ženklu net po 20 metų.
Tačiau jau šiandien prancūzai skiria dėmesį medžiagų kokybei ir yra jautrūs smulkmenoms. Pavyzdžiui, krosoverio DS N°8 interjeras labiau primena „Rolls-Royce“ ir „Bentley“, o ne „Audi“ ar „Volkswagen“ interjerus. Metros pripažįsta, kad labai sunku gaminti hečbekus pagal architektūrą, kuria dalijamasi su kitomis „Stellantis“ markėmis, tačiau, laimei, jie gali žaisti su proporcijomis, sumažinti stogo liniją ir padidinti vadinamąjį prestižinį atstumą.
Visi naujieji DS modeliai atitiks šią paradigmą, tačiau pirmagimis bus N°8. Šis krosoveris įkvėptas prieš ketverius metus sukurto „Aero Sport Lounge“ koncepto, jame sumontuota iki 350 arklio galių turinti elektrinė jėgainė, kurios vieno įkrovimo metu nuvažiuojama 750 km. Aštuoneto interjerui puošti naudojama „Nappa“ oda, drobė ir alkantara. Vietoj „sanitarinio chromo“ interjeras apdailintas „Light Gold“ spalva, kuri yra nuoroda į prabangius praėjusio amžiaus ketvirtojo dešimtmečio automobilius. Krosoverio pardavimus planuojama pradėti šių metų viduryje.
Parašyti komentarą