Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Ekspertai įspėja, kad dėl nerimą keliančios tendencijos „Tesla“ savininkai gali susidurti su sparčiai didėjančiomis draudimo kainomis
Automobiliai / Transporto priemonės

Ekspertai įspėja, kad dėl nerimą keliančios tendencijos „Tesla“ savininkai gali susidurti su sparčiai didėjančiomis draudimo kainomis

Tesla akcijos smuko
Dalintis

Automobilių gamintojas patiria sunkumų, jo pardavimai smunka, o akcijos smunka. „Sunku atsieti staigų bendrovės nuosmukį nuo [generalinio direktoriaus Elono] Musko vaidmens D. Trumpo administracijoje“, – rašė ‚ Newsweek‘, pažymėdamas, kad ‚Tesla‘ prekybos salonai, įkrovimo stotys ir elektromobiliai tapo protestuotojų taikiniais.

„Nors savininkai bando apsisaugoti lipdukais, kuriuose rašoma, kad jie įsigijo savo automobilius „prieš Elonui išprotėjant“, ekspertai perspėjo, kad didėjantis vandalizmas prieš „Teslas“ gali greitai padidinti ir taip brangių transporto priemonių draudimą“, – teigė leidinys.

Newsweek pranešė, kad 2024 m. elektromobilių draudimo įkainiai padidės 28 %, t. y. dvigubai daugiau nei benzinu varomų transporto priemonių draudimo įkainiai. Taigi, nors „Tesla“ paklausa mažėja, tai nereiškia, kad mažėja draudimo išlaidos.

Kodėl tai svarbu?

„Newsweek“, remdamasis ‚Bankrate‘ analitike Shannon Martin, pažymėjo, kad kovo mėn. 2023 m. ‚Model 3‘ pilnas draudimas kainavo 3495 JAV dolerių per metus, palyginti su 2678 JAV doleriais už ‚Toyota Camry‘. BMW i4 kainavo 3792 JAV dolerius, o „Model X“ ir „Model S“ įkainiai buvo „gerokai didesni“.

Insurify duomenų žurnalistas Mattas Brannonas (Matt Brannon) žurnalui Newsweek sakė, kad Model 3, Model Y ir Model X buvo „brangiausi elektromobiliai, kuriuos buvo galima apdrausti vasario mėn.“. Kibernetinis automobilis siekė 3 813 dolerių. Praėjusiais metais „Model 3“ draudimas pakilo 30 proc. iki 4362 JAV dolerių, t. y. 25 proc. daugiau nei „panašaus A klasės ‚Mercedes Benz‘.

Nors „Tesla“ laikoma prabangiu prekės ženklu, šie skaičiai sumažina sutaupytas lėšas, kurių gali tikėtis elektromobilių vairuotojai : 1 500 JAV dolerių per metus degalams ir techninei priežiūrai (nereikia keisti tepalų; mažiau visų dalių, kurias gali tekti keisti), palyginti su dujomis varomais automobiliais. Federalinės, valstijų ir pardavėjų taikomos lengvatos gali viršyti 15 000 JAV dolerių.

Kas daroma dėl didėjančių „Tesla“ draudimo tarifų?

InsideEVs pažymėjo, kad išeitis, bent jau aktyvistų akimis, yra Tesla savininkams parduoti savo automobilius. Priešingu atveju, pasak jo, „nedaug ką“ galima padaryti.

Tačiau naudotų elektromobilių rinka klesti, todėl „Tesla“ vairuotojai gali ieškoti galimybių parduoti savo automobilius, jei nori ištirti kitas galimybes. Platforma „Recurrent“ netgi gali sujungti savininkus, pirkėjus ir pardavėjus, padėdama pardavėjams uždirbti vidutiniškai 1 400 JAV dolerių daugiau.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Naujas kelio ženklas Lenkijoje F-24 / vivooo / Shutterstock.com

Lenkijoje vienas po kito dygsta nauji kelio ženklai. „Pamatysite F-24 ir gal prieš eismą nebevažiuosite?”

Pastaruoju metu didele problema tapo vairuotojai, kurie į greitkelį ar automagistralę įvažiuoja...

Naujas kelio ženklas Lenkijoje F-23

Naujas ženklas Lenkijos keliuose – F-23. „Vidurinė daugiafunkcė juosta“, ką ji reiškia?

Vis dažniau naujose kelių atkarpose miestuose atsiranda papildoma, vidurinė eismo juosta, kuria...

Ispanijos keliai

Naujos kelių taisyklės Ispanijoje: vasaros pokyčiai, kurių vairuotojai negali ignoruoti

Jei šią vasarą planuoji kelionę automobiliu po Ispaniją ar tiesiog važiuoji į...

Kas privalo būti automobilyje?

Neužtenka vien gesintuvo ir vaistinėlės. Kas turi būti kiekviename automobilyje?

Kiekvienas vairuotojas žino – į kelią reikia leistis pasiruošus. Visgi ne visi...