Automobilių gamintojas patiria sunkumų, jo pardavimai smunka, o akcijos smunka. „Sunku atsieti staigų bendrovės nuosmukį nuo [generalinio direktoriaus Elono] Musko vaidmens D. Trumpo administracijoje“, – rašė ‚ Newsweek‘, pažymėdamas, kad ‚Tesla‘ prekybos salonai, įkrovimo stotys ir elektromobiliai tapo protestuotojų taikiniais.
„Nors savininkai bando apsisaugoti lipdukais, kuriuose rašoma, kad jie įsigijo savo automobilius „prieš Elonui išprotėjant“, ekspertai perspėjo, kad didėjantis vandalizmas prieš „Teslas“ gali greitai padidinti ir taip brangių transporto priemonių draudimą“, – teigė leidinys.
Newsweek pranešė, kad 2024 m. elektromobilių draudimo įkainiai padidės 28 %, t. y. dvigubai daugiau nei benzinu varomų transporto priemonių draudimo įkainiai. Taigi, nors „Tesla“ paklausa mažėja, tai nereiškia, kad mažėja draudimo išlaidos.
Kodėl tai svarbu?
„Newsweek“, remdamasis ‚Bankrate‘ analitike Shannon Martin, pažymėjo, kad kovo mėn. 2023 m. ‚Model 3‘ pilnas draudimas kainavo 3495 JAV dolerių per metus, palyginti su 2678 JAV doleriais už ‚Toyota Camry‘. BMW i4 kainavo 3792 JAV dolerius, o „Model X“ ir „Model S“ įkainiai buvo „gerokai didesni“.
Insurify duomenų žurnalistas Mattas Brannonas (Matt Brannon) žurnalui Newsweek sakė, kad Model 3, Model Y ir Model X buvo „brangiausi elektromobiliai, kuriuos buvo galima apdrausti vasario mėn.“. Kibernetinis automobilis siekė 3 813 dolerių. Praėjusiais metais „Model 3“ draudimas pakilo 30 proc. iki 4362 JAV dolerių, t. y. 25 proc. daugiau nei „panašaus A klasės ‚Mercedes Benz‘.
Nors „Tesla“ laikoma prabangiu prekės ženklu, šie skaičiai sumažina sutaupytas lėšas, kurių gali tikėtis elektromobilių vairuotojai : 1 500 JAV dolerių per metus degalams ir techninei priežiūrai (nereikia keisti tepalų; mažiau visų dalių, kurias gali tekti keisti), palyginti su dujomis varomais automobiliais. Federalinės, valstijų ir pardavėjų taikomos lengvatos gali viršyti 15 000 JAV dolerių.
Kas daroma dėl didėjančių „Tesla“ draudimo tarifų?
InsideEVs pažymėjo, kad išeitis, bent jau aktyvistų akimis, yra Tesla savininkams parduoti savo automobilius. Priešingu atveju, pasak jo, „nedaug ką“ galima padaryti.
Tačiau naudotų elektromobilių rinka klesti, todėl „Tesla“ vairuotojai gali ieškoti galimybių parduoti savo automobilius, jei nori ištirti kitas galimybes. Platforma „Recurrent“ netgi gali sujungti savininkus, pirkėjus ir pardavėjus, padėdama pardavėjams uždirbti vidutiniškai 1 400 JAV dolerių daugiau.
Parašyti komentarą