Ant automobilio kėbulo atsiradusi korozija sparčiausiai rūdija automobilio gale, įskaitant atsarginio rato nišą, posparnio tvirtinimo vietą ir ratų arkas. Taip yra todėl, kad būtent galiniai elementai yra labiausiai veikiami smėlio, cheminių medžiagų, vandens ir pan.
Ekspertai teigia, kad dar viena „silpna” automobilių vieta korozijos požiūriu yra slenksčiai. Ant jų rūdys dažniausiai atsiranda tose vietose, kurios gamykloje uždengtos specialiais plastikiniais dangteliais. Dėl to eksploatacijos metu po jais kaupiasi nešvarumai ir smėlis, todėl, veikiami drėgmės, jie rūdija.
Automobilio vidurys yra geriau apsaugotas, todėl drėgmė ir smėlis į šias vietas patenka retai. Automobilio priekis nukenčia mažiausiai – ypač variklio skyrius, kur paprastai būna šilta ir mažiausiai agresyvi aplinka.
Parašyti komentarą