Vokietijos vairuotojai sako griežtą „ne“ elektromobiliams. Remiantis naujausia tyrimų bendrovės „Dataforce“ ataskaita – praėjusiais metais metiniai elektromobilių pardavimai sumažėjo rekordiškai – 27 proc. Dar daugiau – vokiečių krizė paveikė ne tik Europos gamintojus, bet ir pigesnius Kinijos konkurentus.
Tokio efekto Vokietijos valdžios institucijos tikrai nesitikėjo, kai 2023 m. gruodžio pabaigoje netikėtai buvo nutraukta subsidijų programa naujiems elektromobiliams įsigyti. Naujausi pardavimų duomenys rodo, kad Vokietijos vairuotojai masiškai nusigręžė nuo nulinės taršos transporto priemonių ir vėl renkasi vidaus degimo automobilius.
Elektromobilių pardavimai Vokietijoje mažėja. Kilmė neturi reikšmės
Tyrimų bendrovės „Dataforce“ paskelbti duomenys rodo, kad metiniai elektromobilių pardavimai Vokietijoje sumažėjo rekordiškai – 27 proc. 2024 m. Mažėjanti paklausa paveikė ne tik Europos elektromobilių gamintojus, bet ir Kinijos konkurentus, kurie dar visai neseniai įgijo pranašumą dėl mažesnių kainų. Analitikai prognozuoja, kad padėtis gali dar labiau pablogėti dėl neseniai Europos Sąjungos nustatytų muitų.
Pastaraisiais mėnesiais net penki didžiausi Kinijos automobilių gamintojai pranešė apie didelį pardavimų Vokietijoje sumažėjimą. Didžiausias iš jų, siekiantis atitinkamai 49 ir 29 procentus, paveikė „Smart“ ir „Polestar“ prekės ženklus. Bendras kiniškų prekės ženklų automobilių registracijos skaičius 2024 m., palyginti su 2023 m., sumažėjo 24 proc. ir siekė 43 835 vnt. Nepaisant šių sunkumų, geriausiai Vokietijoje parduodamu kinų prekės ženklu išlieka MG, kurio užregistruota 20 977 automobiliai.
Vokietijos korporacijos vis dar baiminasi Kinijos konkurencijos
Nepaisant praėjusių metų pardavimų sumažėjimo, Vokietijos automobilių gamintojai ir toliau nerimauja dėl Kinijos „automobilių pramonės naujokų“ technologinės pažangos. Dėl mažų gamybos sąnaudų Kinijos bendrovės gali pasiūlyti transporto priemones daug prieinamesnėmis kainomis nei tradiciniai Europos prekių ženklai. Kinijos bendrovės agresyviai užkariauja rinkas, kurios anksčiau priklausė Vokietijos gamintojams. Ekspertai prognozuoja, kad 2025 m. konkurencija dar labiau sustiprės.
Dabartinę krizę gali dar labiau paaštrinti tebesitęsiantis vokiečių priešiškumas elektromobiliams. Huk Coburg duomenys rodo, kad per pirmuosius devynis šių metų mėnesius net 34 proc. vokiečių elektromobilių savininkų grįžo prie dyzelinių arba benzininių automobilių. Ekspertai atkreipia dėmesį, kad Kinijos gamintojai taip pat siūlo konkurencingos kainos modelius šiame segmente.
Šaltinis: Interia.pl
Tai jau ir truputi tiesos pradėjo atsirasti.Žurnalistai kaip susitarę liaupsino el.mašinas.Kogero ir buvo susitarę,ir kogero neblogai buvo apdovanoti.Bet ylos maiše nepaslėpsi.Vis po truputi pradeda suprasti žmonės,kas tai per nesąmonė tos el.mašinos.Afera baigia išsikvėpti.Niekas nerašė apie utilizavimą,spalvotų metalų problemą.
Mada dergti elektromobilius. Ar kuris sexpertas pats turėjo elektromobilį ? ?
Gali pasakyt kuo elektra blogiau už benzą ar dyzelį ?
O tuo kad kaina važiuoti kaip su dyzelių, o pasikrauti kur kada panorėjęs negali, plius kur dar krovimo laikas. Nesąmones 3x
Sumautai ilgai krauna ir baisiai sunku rasti kur pasikrauti, ir dar už tą vargą reikia susimokėti, o žmogaus laikas nėra begalinis.
*Taip-Taip, gali krauti savo nuosavame name, ar greito įkrovimo stotelėje – laikas prabanga, o užprabangą reikia mokėti.
Pagaliau, siame portale, baigesi elektromobiliu garbinimo era ir globalistu, bei zaliuju fanatiku skleidziama propaganda apie siltejanti klimata ir plonejanti ozono sluoksni:DD Maziau melo ziniasklaidoje, bet kokiu atveju, yra zingsnis tiesos ir teisybes link. Su tuo ir sveikinu!!!
Pažiūrėk pro langą … žiema ..
O kad klimatas lengvai valdomas paprasčios chemijos pagalba tai nežinote? Oras padaromas toks kokio reikia, kad inscenizuoti tariamą atšilimą. Pridaro dabar visokių uraganų, potvynių ir sausrų, tam, kad visus įbauginti ir įtikinti tariamų atšilimu, kad pasiekti numatytus globalistų tikslus.
Gal nebepezėk plokščiažemi 😀 Kritinio mąstymo nulis (jaučiu net nežinot kas tai yra), prisižiūrit visokių briedų, po to skleidžiat tas erezijas visam internete 😀 Jūs kaip Remyga, ant šūdų bangos einat normaliai 😀
Vilnieti, o tamsta bent žinai, kad utilizuoti elektrinius automobilius yra žymiai brangiau ir didesnė žala gamtai. Dėl pačios kaip automobilio taršos, sutinku. Bet tu į viską plačiau žiūrėk, elektros gamybą, išlaikymus, finale utilizavimą. Paklausk gal kiniečių, kokie pas juos kapinynai, ir kas vyksta gamtoje dėl taršos. Bet jie gi nori pasaulyje būti No1, todėl spaudžia pinigėlius iš visko kas įmanoma, todėl ir pasekmės… Bet, kad dėl dyzelinių ar benzininių automobilių klimato kaita, tai taip jau tikrai nebesapnuok. Elektromobiliai lygiai taip pat tada patenka į sąraša, gal ne ant medinių ratų važiuoji, ką? Dar net neišrasta kaip utilizuoti be žalos gamtai pigiai utilizuoti elektromobilių batėrijas. Jei tokį pirkti, tai vienaip ar kitaip tu prisidedi prie kenkėjų. Plius niuansai, dinozaurai išnyko dėl klimato kaitos. Daugybė istorinių įvykių ir faktų tiek viduramžių laikais, kad atšalimai, ir atšilimai jau tada būdavo. Tai reziumuojant, naftos dar nebuvo, cheminės pramonės irgi, tai gal žmonija prisibezdėdavo, ką?