Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės „Elektrum Lietuva“ šiemet planuoja investuoti 9 mln. eurų į viešos elektromobilių įkrovimo infrastruktūros vystymą
Automobiliai / Transporto priemonės

„Elektrum Lietuva“ šiemet planuoja investuoti 9 mln. eurų į viešos elektromobilių įkrovimo infrastruktūros vystymą

Elektrum Drive
Elektrum Drive
Dalintis

Šiame segmente numatomos itin greitos įkrovimo stotelės, kurių galia sieks nuo 150 iki 400 kilovatų (kW). Atsižvelgiant į augančius elektromobilių vairuotojų poreikius, šiemet bus koncentruojamasi į itin greito (DC) įkrovimo sprendimus.

9 milijonai eurų elektromobilių įkrovimo infrastruktūrai

„Vienas svarbiausių strateginių tikslų, kurį sau keliame, yra užtikrinti infrastruktūros plėtrą prie pagrindinių šalies kelių, tarp kurių magistralinės kelių atkarpos A1 ir A2, magistralė „Via Baltica“, nes būtent šiose lokacijose pastebimas sparčiai augantis viešo įkrovimo stotelių poreikis“, – sako M. Giga.

Pasak bendrovės vadovo, miestuose taip pat bus tęsiami projektai – čia elektromobilių įkrovimo stotelių plėtra daugiausiai numatoma šalia prekybos centrų, degalinių, miegamųjų rajonų ir centrinių miesto dalių, didelis dėmesys bus skiriamas kurortiniams miestams.

„Šiuos metus planuojame pabaigti su 200 „Elektrum Drive“ įkrovimo vietų visoje Lietuvoje. Siekdami atliepti vairuotojų lūkesčius ir atsižvelgdami į lokacijų ypatumus, daugiausia pasiūlysime vidutinio ir greito įkrovimo prieigų. Tikime, kad sparti mūsų įkrovimo tinklo plėtra šiais metais reikšmingai prisidės prie elektromobilių infrastruktūros Lietuvoje vystymo, o gyventojus paragins greičiau persėsti į mažiau taršią transporto alternatyvą“, – sako jis.

Giga priduria, kad tarp artimiausių bendrovės planų elektromobilių rinkos segmente yra naujo tipo įkrovimo vietų – elektromobilių įkrovimo centrų – pristatymas.

„Jiems jau esame numatę konkrečias vietas, vykdome projektavimo darbus, tad dar šiemet planuojame pradėti ir pačias statybas. Elektromobilių įkrovimo centrų veikimo principas panašus, kaip tradicinių degalinių, kai atvykę vairuotojai gali ne vien užsipilti degalų, bet ir pavalgyti, atsigerti, pailsėti prieš tolesnę kelionę. Analogiškos paslaugos praverstų ir elektromobilių vairuotojams, laukiantiems, kol pasikraus jų transporto baterijos. Tikimės, kad pirmuosius tokius centrus rinkai galėsime pristatyti jau ateinančiais metais“, – sako „Elektrum Lietuva“ vadovas.

Martynas Giga, Elektrum Lietuva nuotrauka
Martynas Giga, Elektrum Lietuva nuotrauka

„Latvenergo“ grupė, kuriai priklauso bendrovė „Elektrum Lietuva“, elektromobilių įkrovimo paslaugų srityje Latvijoje veikia nuo 2019 m. Šioje šalyje jau veikia daugiau kaip 340 įkrovimo prieigų, o „Elektrum Drive“ tinklui visose trijose Baltijos šalyse šiuo metu priklauso daugiau kaip 570 įkrovimo prieigų. Per 2024 m. jų skaičius turėtų perkopti 800.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Dūmingumo patikra

Primename: nuo 2026 m. dalis dyzelinių automobilių techninės apžiūros gali būti neįveikta

Nuo kitų metų tam tikrų dyzelinių variklių automobilių savininkams kasmetinės techninės apžiūros...

Kelių mokesčių rinkliavos / Tatiana Diuvbanova / Shutterstock.com

Būkite atsargūs atostogaudami. Vagys naudoja naują metodą vadinamą „prie vartų“

Policija Europoje vis dažniau įspėja apie naują vagių metodą, kuris daugiausia nukreiptas...

Stipri kruša

Neturite garažo? Visi būdai, kaip apsaugoti automobilį nuo artėjančios krušos

Pastaraisiais metais klimato kaita lėmė, kad anksčiau Lietuvoje gana reti meteorologiniai reiškiniai,...

Lipnus automobilio vairas

Kodėl vairas tampa lipnus ir kaip išspręsti problemą

Daugeliui vairuotojų pažįstamas nemalonus lipnus sluoksnis ant vairo, kurio neįmanoma pašalinti įprastomis...