Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Europa pasirinko. Per mažiau nei aštuonerius metus parduota milijonas vienetų
Automobiliai / Transporto priemonės

Europa pasirinko. Per mažiau nei aštuonerius metus parduota milijonas vienetų

Toyota C-HR 2024 naujas
Dalintis

Nors iš pradžių ne visi šiam krosoveriui prognozavo didelę karjerą, nepraėjus nė aštuoneriems metams nuo debiuto, jų buvo parduota – milijonas. O tai reiškia, kad kasmet parduodama gerokai daugiau nei 100 000 vienetų. Taip, teisingai, tai „Toyota C-HR”.

 

2016 m. pristatytas „Toyota C-HR“ iš pradžių buvo sutiktas nevienareikšmiškai. Kritikai atkreipė dėmesį į ribotą vidaus erdvę, ypač ant galinės sėdynės, ir mažus langus galinėse durelėse, kurie galėjo sustiprinti klaustrofobišką keleivių jausmą. Be to, kai kuriems atrodė, kad išorės stilius pernelyg ekstravagantiškas, su daugybe pagražinimų, kurie ne visiems patiko.

 

Ką žurnalistai kritikavo, pirkėjams patiko

Nepaisant pradinių abejonių, C-HR sulaukė didelio populiarumo Europoje ir per mažiau nei aštuonerius metus pasiekė milijono parduotų vienetų skaičių. Lietuvoje šis modelis tapo populiariausiu savo klasės krosoveriu ir iki šiol tebepirmauja šioje klasėje – jau kelerius metus C-HR reguliariai patenka į perkamiausių modelių dešimtuką. Tokią sėkmę galima paaiškinti drąsiu dizainu, kuris pritraukė naujų klientų ir pakeitė „Toyota“ prekės ženklo suvokimą.

Toyota C-HR 2024

Technologijų ir dizaino sėkmė

Toyota C-HR galima įsigyti su dviem hibridinėmis jėgainėmis: 1.8 hibridinis su 140 AG ir 2.0 hibridinis su 197 AG. Ieškantiems papildomo stabilumo gamintojas siūlo AWD-i visų varančiųjų ratų versiją. Dinamiškas važiavimo savybes palaiko patobulinta TNGA platforma, užtikrinanti didesnį kėbulo standumą, mažesnį automobilio svorį ir geresnę aerodinamiką (pasipriešinimo koeficientas 0,318).

 

Stilius, iš pradžių kritikuotas dėl ekstravagancijos, tapo vienu didžiausių modelio privalumų. Įdomu pastebėti, kad beveik pusė Toyota C-HR pirkėjų dizainą nurodo kaip pagrindinį veiksnį, lėmusį sprendimą pirkti. Modelis traukia klientus, kurie vertina originalumą ir modernų požiūrį į automobilio dizainą .

Toyota C-HR 2023 vidus

Kas toliau

C-HR sėkmė rodo, kad net ir patys kontroversiškiausi dizaino sprendimai gali duoti rezultatų, jei yra tinkamai nukreipti. Šio modelio pardavimai ne tik sustiprino „Toyota“ pozicijas Europoje, bet ir pakeitė požiūrį į šį prekės ženklą – kaip į novatorišką ir drąsų.

Ar naujos kartos C-HR išlaikys pirmtako populiarumą? Atsižvelgiant į pasiektus rezultatus ir technologinius pasiekimus, yra daug požymių, kad Europos vairuotojai liks ištikimi šiam netradiciniam krosoveriui.

Šaltinis: Moto.pl

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Tesla Model S kainos krenta

Naudotų „Tesla Model 3“ kainos krenta: Amerikietiška tendencija atkeliauja į Europą ir ką tai reiškia pirkėjui Lietuvoje?

Pastarųjų mėnesių duomenys iš JAV antrinės automobilių rinkos siunčia aiškų signalą, kuris...

Carsharing Vokietijoje

Vokietijoje buvo įrengtas papildomas kelio ženklas 1010-70 „Automobilių dalijimasis“

Miestų transporto politikos formavimas šiandien susiduria su itin sudėtingais iššūkiais. Kaip derinti...

Elektriniai autobusai Europoje

Europos elektrinių autobusų revoliucija: 108 tūkstančiai iki 2030 metų – ambicija ar realybė?

Europos Komisijos paskelbta ataskaita apie komercinių elektrinių transporto priemonių rinką atskleidžia ambicingą...

Elektromobilių kainos, kaip išsirinkti

Vokietijos elektromobilių paradoksas: kai elektra tampa brangesne už benziną

Vokietijos elektromobilių rinkoje susiklostė paradoksali situacija – šalis, kuri save pozicionuoja kaip...