Analitikai išsiaiškino, kurie automobilių savininkai 2024 m. Europoje buvo lojaliausi savo markėms. Šiuo tikslu buvo apklausti 23 tūkst. automobilių savininkų. Apie tai praneša „AutoExpress“.
Britų lojalumo reitingo nugalėtoja tapo „Toyota“, pagal pardavimus pirmaujanti automobilių gamintoja. Paaiškėjo, kad 75,8 proc. dabartinių „Toyota“ automobilių savininkų ketina dar kartą įsigyti šio japoniško prekės ženklo automobilį: savininkams labai patinka aukštas patikimumo ir aptarnavimo lygis.
Antroje vietoje atsidūrė „Tesla“: daugiau kaip 70 % šių elektromobilių savininkų prisipažino, kad dar kartą pirktų šio prekės ženklo automobilį. Pagrindinės tokio didelio lojalumo priežastys – daugybė naujovių ir rūpinimasis aplinka. Trečioje vietoje atsidūrė „Toyota“ aukščiausios klasės prekės ženklas „Lexus“.
Jie ypač pabrėžė aukštą savo automobilių saugumo lygį. Toliau reitinge rikiavosi „Subaru“ ir KIA, kurių savininkai įvertino puikų šių automobilių kainos ir kokybės santykį. Tik šeštoji vieta atiteko „Porsche“ prekės ženklui, kuris anksčiau panašiuose reitinguose patekdavo į geriausiųjų trejetuką.
Pagrindiniai britų automobilių savininkų autsaideriai buvo ispaniški „Seat“ ir „Cupra“ prekės ženklai: 73,5 % dabartinių savininkų teigė, kad niekada nepirktų kito šių markių automobilio. Reitingą užbaigia „Mitsubishi“.
Parašyti komentarą