Ford Puma Gen-E yra Europoje gerai žinomo krosoverio elektrinė versija. Automobilis turi nemažą bagažinę, „Mustang Mach-E“ įkvėptą priekinę dalį ir pavarų perjungimo svirtį prie vairo.
Kaip atrodo Ford Puma Gen-E?
Ford Puma Gen-E yra dar vienas amerikiečių markės elektromobilis, pristatytas šiais metais po Capri. Skirtingai nei minėtasis visureigis kupė, tai nėra visiškai naujas modelis gamoje, o populiariausio Europoje „Ford“ automobilio elektrinis variantas. Stilistiškai elektrinę versiją tikrai galime atskirti nuo vidaus degimo versijos, visų pirma iš priekio. Vietoje radiatoriaus grotelių automobilyje yra skydelis, kuris primena „Mustang Mach-E“. Taip pat yra minkštesnis buferis ir naujo dizaino ratlankiai. Dėl tokių sprendimų automobilis turėjo geriau susidoroti su oro pasipriešinimu.
Ford Puma Gen-E. Interjeras
Viduje pokyčių taip pat nebuvo per daug. Kaip ir neseniai atnaujintoje vidaus degimo „Puma“, čia rasite 12,8 colio prietaisų ekraną ir 12 colių, iš pažiūros „pakibusį“ multimedijos sistemos ekraną. Kaip ir degalinėje „Puma“, čia nėra įvairių oro kondicionieriaus valdymo rankenėlių. Jis valdomas per ekraną. Tačiau nauja yra tai, kad pavarų perjungimo svirtis perkelta į vairo kolonėlę. Esu gana skeptiškai nusiteikęs dėl šio sprendimo efektyvumo, tačiau, laimei, važiavimo kryptį rinktis tenka nedažnai.
Verta paminėti ir bagažinės talpą. Nulenkus suolelį, „Puma“ turi 574 litrų bagažo erdvę. Tai neabejotinai labai geras rezultatas. Nulenkus galinę suolelio sėdynę, bagažinės talpa padidėja iki 1283 litrų. Taip pat turėtume paminėti 43 litrų talpos daiktadėžę po variklio dangčiu.
Kokią pavarą turi „Ford Puma Gen-E“?
Ford Puma Gen-E galima įsigyti tik su viena transmisija. Automobilis siūlo priekinę pavarą, 168 AG ir 290 Nm. Nuo nulio iki 100 km/val. jis įsibėgėja per lygiai aštuonias sekundes ir gali važiuoti maksimaliu 160 km/val. greičiu. Už energijos kaupimą atsakinga 43 kWh naudingosios talpos baterija. Priklausomai nuo įrangos varianto (pvz., dėl ratlankių dydžio), „Puma“ gali nuvažiuoti iki 376 km kombinuotuoju ciklu ir iki 523 km miesto ciklu (realiai tai tikriausiai bus maždaug 100 km mažiau). Vidutinės energijos sąnaudos kombinuotuoju ciklu turėtų būti 13,1-13,7 kWh/100 km, taip pat pagal WLTP. „Ford Puma Gen-E“ gali priimti 100 kW nuolatinės srovės elektros energiją. Tuomet tikimasi, kad energijos papildymas nuo 10 iki 80 proc. užtruks apie 23 minutes.
Ford Puma Gen-E. Įranga ir kaina
Klientai gali rinktis standartinę ir „Premium“ versijas.
Pirmojoje rasite:
- 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai
- automatinis oro kondicionierius
- pilnai LED projektorinius priekinius žibintus ir LED galinius žibintus
- belaidį telefono įkroviklį
- automatinė tolimųjų šviesų valdymo sistema „Auto High Beam
- atbulinės eigos kamera
„Premium“ modelyje papildomai yra šios funkcijos:
- elektra ir be kontakto valdomas bagažinės dangtis
- priekinių durų slenksčių dangteliai
- „Ford Key Free“ (sistema, leidžianti atidaryti duris ir užvesti automobilį be tradicinio raktelio)
- 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai
Už pirmąją versiją turime sumokėti mažiausiai 38 000 EUR. Premium variantas kainuoja mažiausiai 41 000 EUR. Planuojama, kad automobiliai klientams bus pradėti tiekti 2025 m. pavasarį.