Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Galite juos pamiršti: 5 pasenę mitai apie variklio patikimumą
Automobiliai / Transporto priemonės

Galite juos pamiršti: 5 pasenę mitai apie variklio patikimumą

Mitai apie variklius
Dalintis

Dauguma vairuotojų gali nesunkiai įvardyti keletą vidaus degimo variklio savybių ir principų, kurie turi įtakos jo ilgaamžiškumui. Tačiau šie stereotipai nebetinka šiuolaikiniams varikliams. Viskas jau senokai pasikeitę.

Pateikiame penkis labiausiai paplitusius mitus apie automobilių variklių patikimumą, kuriuos reikia išsklaidyti. Sužinokite, kas iš tikrųjų turi įtakos šiuolaikinių variklių ilgaamžiškumui.

1 mitas: atmosferinis variklis yra patikimesnis už turbokompresorinį variklį

Atrodo logiška, kad mažesnė vidaus degimo variklio dalių apkrova reiškia mažesnę gedimo tikimybę. Tačiau situacija pasikeitė. Pavyzdžiui, „Hyundai” 150 AG 2,0 l G4KD 2,0 l variklis su atmosferiniu varikliu dažnai pradeda vartoti alyvą po 50 000 km, net ir važiuojant atsargiai. Taip yra dėl gamintojų siekio sumažinti variklio gamybos sąnaudas.

Be to, su panašiomis problemomis susiduria ir kai kurie „Nissan” bei „Toyota” atmosferiniai varikliai, nors problemos pasireiškia šiek tiek vėliau – maždaug po 100 000 km.

2 mitas: Grandininė pavara yra geresnė už diržinę pavarą

Daugelis vairuotojų mano, kad grandinė yra patikimesnė už diržą. Prieš dešimt metų tai buvo prasminga, tačiau dabar dėl pigesnės gamybos grandinės gaminamos taip, kad tarnautų tik garantiniu laikotarpiu.

3 mitas: Aukštesnio oktaninio skaičiaus benzinas geriau veikia variklį

Kai kurie automobilių savininkai mano, kad naudojant aukštesnio oktaninio skaičiaus benziną (A-98, o ne A-95) gerokai pailgėja variklio tarnavimo laikas ir išvengiama degalų problemų. Tai nėra visiška tiesa. Šiltu oru aukštesnio oktaninio skaičiaus benzine esantys priedai greitai išgaruoja, ir variklis dirba su žemesnio oktaninio skaičiaus benzinu.

Keistoki mitai apie automobilių variklius

4 mitas: Mažesnė rida reiškia ilgesnį variklio tarnavimo laiką

Vyrauja nuomonė, kad kuo mažesnė automobilio rida, tuo ilgiau tarnaus jo variklis. Tai tik iš dalies tiesa. Šiandien variklis, kuriuo dažnai važinėjama mieste, kur susidaro spūstys ir trumpos kelionės, gali susidėvėti greičiau nei variklis, kuris važiuoja didelius atstumus greitkeliu pastoviu greičiu.

5 mitas: kuo brangesnė alyva, tuo geresnė varikliui

Kai kurie vairuotojai mano, kad varikliui tinka tik brangi alyva. Iš tikrųjų alyvos kainą sudaro jos sudedamųjų dalių kaina ir reklamos išlaidos. Todėl tų pačių savybių variklinių alyvų kainos gali labai skirtis dėl didelių vieno prekės ženklo reklamos išlaidų.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Įdomus mygtukas automobilyje

Vairuotojams parodė slaptą mygtuką variklio paleidimui iš naujo

Šiuolaikiniai automobiliai aprūpinti daugybe saugos funkcijų, apie kurių egzistavimą daugelis vairuotojų net...

Kas atsitiks, jei elektromobilis išsikraus iki 0

Kai „Tesla” akumuliatorius išsikrauna iki nulio: technologijos ribos ir realybė

Elektromobilių era keičia ne tik mūsų kelionių pobūdį, bet ir verčia iš...

Didžiulis karštis automobilyje

Kaip atvėsinti automobilio saloną per karščius: 10 veiksmingų patarimų

Vasaros karščiai vairuotojams atneša ne tik saulėtą nuotaiką, bet ir nemalonią problemą...

Sunkvežimių dalys

Kas lemia sunkvežimio vairo mechanizmo ilgaamžiškumą?

Sunkvežimio vairo mechanizmas yra vienas svarbiausių komponentų, užtikrinančių saugų ir efektyvų transporto...