„Geely“ oficialiai pristatė antrosios kartos „NordThor“ hibridinę sistemą (pati bendrovė ją mieliau vadina superhibridine sistema). NordThor 2.0 yra suskirstyta į dvi dalis: NordThor EM-i ir NordThor EM-P. Pirmoji orientuota į maksimalų efektyvumą, t. y. didžiausią nuotolio atstumą, antroji – į maksimalią galią. Kol kas pateikiami tik „NordThor EM-i“ parametrai.
Sistemą sudaro 1,5 l vidaus degimo variklis, kurio šiluminis naudingumo koeficientas yra 46,5 %, ir pora elektros variklių, kurių naudingumo koeficientas yra šiek tiek didesnis nei 98 %. Kol kas atskleista tik vieno elektros variklio galia – 218 AG. Ši jėgainė su vienu benzino baku ir visiškai įkrauta traukos baterija galės nuvažiuoti iki 2390,5 km – tai net daugiau, nei oficialiai teigiama apie penktosios kartos BYD DM-i hibridinę jėgainę. Vidutinės „NordThor EM-i“ sąnaudos yra 2,62 l/100 km. Įdomu tai, kad „NordThor EM-i“ kaip degalus galima naudoti ir benziną, ir metanolį (arba jų mišinį).
Daugiau informacijos nepateikiama. Tikėtina, kad visi „NordThor EM-i“ parametrai bus atskleisti „Geely Starship 7“ premjeros dieną – ji įvyks iki metų pabaigos.
Parašyti komentarą